Liberon keräilystä kysymys.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja papan mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

papan mamma

Aktiivinen jäsen
06.05.2006
5 194
0
36
Laiska olen, tiedän sen ja siksi kysynkin täältä, että montako ja millaista merkkiä pitää kerätä, että saa ne sadevaatteet lapselle?

Meillä ei Liberoa ole käytetty, mutta nyt ostin tarjouksesta niitä eikä siinä mainittu merkkien määrää, vaikka muuten mainostettiin niitä sadevaatteita.

Joo joo, netistä löytyisi ja etsinkin, jollei kukaan jaksa vastata. :D ;)

:flower: :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja elviiratar:
Siis siinä kerätään ostokuitteja. 6paketin ostosta saa takin tai housut kun lähettää sinne ne kuitit. Eli ei niitä pupumerkkejä tälläkertaa.

No voi video. :/
Ja eihän mulla ole kuitteja tallessa, kun just rahapussin tyhjensin.
Mä niin luulin, että siitä paketista merkkejä saksitaan.
Tallessa taitaa olla kahden paketin kuitti vaan. :(

Tosiaan syyskuun alun jälkeen ostetuista paketeista kuitit. 6pakettia pitää olla ostettuna että saa jommankumman, voivat olla ostettu kerralla tai kaikki erikseen ihan mitenvaan. Olikohan se keräys johonkin marraskuun lopulle voimassa, tarkkaan en muista eli säästä nyt ne kaks kuittia ainakin.

Niistä paketeista leikataan niitä pupumerkkejä, yleensä isossa paketissa niitä kaks vierekkäin ja ympärillä katkoviiva jossa saksenkuva. Niistä sitten taas saa erillai niitä pisteitä joilla saa liberokerhosta ostettua jotain. Mutta lopulta kyllä niitäkin merkkejä tarvii olla enemmän että saa ees jotain.

Yhteistyössä