V
vieras
Vieras
Onko joku ottanut tommosia liberomerkeillä saatavia pipoa ja kauluria libero-kerhosta? Lapsi pian 2v ja pitäis käyttää noi pisteet. Piposta sanotaan että on noin 1vuotiaan koko eli mahtaako se nyt sitten enää sopia tolle meidän pian 2veelle? Ja onko noi muuten millaset... ihan tyhmät?