Liberomerkeillä kauluri ja pipo?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko joku ottanut tommosia liberomerkeillä saatavia pipoa ja kauluria libero-kerhosta? Lapsi pian 2v ja pitäis käyttää noi pisteet. Piposta sanotaan että on noin 1vuotiaan koko eli mahtaako se nyt sitten enää sopia tolle meidän pian 2veelle? Ja onko noi muuten millaset... ihan tyhmät?
 

Similar threads

Yhteistyössä