Liberokoodeista,ARGH!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuskastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuskastunut

Vieras
Niin, toimiikos muilla tuo koodin syöttö??

Oon yrittäny jo 4päivää saada syötettyä koodia kenttään, mutta ei se tunnista sitä vaikka ihan varmasti oikein on! Kaikenhuipuks kun yritän palaute-lootalla lähettää valituskirjeen liberolle,ei se sitä lähetä vaan antaa tyhjän sivun vastaukseksi. Ei toimi ei sit mikään!!

Ja mulla ois jo 5 koodia... :(

No kyllä minä ne tunnontarkasti pistin ylös, monta kertaa vielä katoin et kirjotinko lapulle oikein ja kyllä kirjotin... nuo musteet vaan häviää/leviää noissa vaippapaketeissa niin kiva...

ootkohan syötäny oikean koodin? Siis sieltä sisäpuolelta? Itse ainakin ensin yritin jotain muuta ja ihmettelin ettei toiminu!
Mutta muut 10 on menny ihan sujuvasti ilman ongelmia .D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No kyllä minä ne tunnontarkasti pistin ylös, monta kertaa vielä katoin et kirjotinko lapulle oikein ja kyllä kirjotin... nuo musteet vaan häviää/leviää noissa vaippapaketeissa niin kiva...

Niinpä, koeta muuttaa niitä eri kirjaimiksi mitkä voi näyttää myös toiselta, kuten tuo z

Alkuperäinen kirjoittaja minna:
ootkohan syötäny oikean koodin? Siis sieltä sisäpuolelta? Itse ainakin ensin yritin jotain muuta ja ihmettelin ettei toiminu!

Tuossa lukee Libero Club Code ja se numero-kirjainsarja.
Eiköhän se ihan selvä ole silloin mikä on se koodi.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja minna:

Tuossa lukee Libero Club Code ja se numero-kirjainsarja.
Eiköhän se ihan selvä ole silloin mikä on se koodi.

Ajattelin, että jos vahingossa yrittää syöttää koodia joka on siinä etupuolella?!
Mutta onneksi loppu hyvin kaikki hyvin :)

Yhteistyössä