Liberokerhon pistekauppa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pah

Vieras
Muistaako kukaan, oliko niiden pisteiden käyttämiseen joku takaraja? Sivuilla lukee vain, että pisteitä voi kerätä siihen asti, kun lapsi on 1, 5 v , mutta kuinka kauan niillä saa vielä lunastaa lahjoja?

Kaikilla eri tietoa... onko mitään linkkiä, mistä tuon tiedon saitte?? Mikä sit pitää paikkansa, mulla poika kohta 1v 10 kk, mutta lahjat pistekaupassa ei miellytä. Uskallanko odottaa, että ne vaihtuu, vai jäänkö ilman...

pisteet pitää lähettää ennenkuin lapsi täyttää 1,5v ja pisteet käyttää ennen kuin ikää on 2v. Katsoppa pistekaupan sivuilta, itse en sinne pääse linkittämään kun lapseni on jo isompi.

Ei kun löysinpäs tälläisen tiedon omilta sivuiltani:

Liberokerhon jäsenyys on täysin ilmaista, ja kerhon jäsenenä saat monia etuja. Tästä syystä lähes kaikki raskaana olevat naiset tai pienten lasten äidit liittyvät kerhoon. Liberokerho toimii suureksi osaksi sähköisesti - tämä tarkoittaa, että vanhempien on sekä helppoa että hauskaa olla mukana. Saat kuitenkin lahjapaketin ja joitakin kirjeitä myös postitse. Voit ilmoittautua kerhoon heti kun tiedät lasketun aikasi. Meillä on paljon tarjottavaa sinulle ensi hetkestä lähtien! Voit jatkaa jäsenyyttäsi Liberokerhossa aina siihen saakka, että lapsesi täyttää 2 vuotta. Pisteiden kerääminen lapsen osalta päättyy, kun lapsi täyttää 1v 6kk, ja kerholahjat on tilattava ennen kuin lapsi täyttää 1v 10kk. Seuraamme tiiviisti elämäänne ja tarjoamme käyttöönne uusimman tietouden. Lisäksi pääsette hyötymään monista hyvistä tarjouksista.

Minä olen tässä oikeassa:

kopioitu liberon sivuilta

Tärkeää tietoa pisteiden keräämisestä

1. Voit kerätä enintään 4 500 pistettä Liberokerhoon ilmoittamaasi lasta kohden. Kun olet saavuttanut ylärajan, et saa enää pisteitä, jos esimerkiksi rekisteröit koodin vaippapaketista. Voit tarkistaa milloin tahansa pistetilisi saldon ja tilitapahtumat omalta kerhosivultasi.

2. Voit ansaita pisteitä siihen saakka, kunnes lapsesi on 1,5-vuotias, ellei maksimipisteraja 4500 täyty ennen sitä.

3. Pisteet täytyy käyttää pistekaupassa ennen kuin lapsi täyttää 1v 10kk.

4. Lähetämme lahjoja pistekaupasta tilanneille viikoittain. Arvioitu toimitusaika on noin 5 viikkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Minä olen tässä oikeassa:

kopioitu liberon sivuilta

Tärkeää tietoa pisteiden keräämisestä

1. Voit kerätä enintään 4 500 pistettä Liberokerhoon ilmoittamaasi lasta kohden. Kun olet saavuttanut ylärajan, et saa enää pisteitä, jos esimerkiksi rekisteröit koodin vaippapaketista. Voit tarkistaa milloin tahansa pistetilisi saldon ja tilitapahtumat omalta kerhosivultasi.

2. Voit ansaita pisteitä siihen saakka, kunnes lapsesi on 1,5-vuotias, ellei maksimipisteraja 4500 täyty ennen sitä.

3. Pisteet täytyy käyttää pistekaupassa ennen kuin lapsi täyttää 1v 10kk.

4. Lähetämme lahjoja pistekaupasta tilanneille viikoittain. Arvioitu toimitusaika on noin 5 viikkoa.

Aika jännä että on kahta eri tietoa sivuilla =)
Periaatteessa molemmissa tapauksissa Aloittajan lapsen ikä on jo mennyt noiden ohje vuosien ohi! =)

Yhteistyössä