LIBERO-merkeistä

HEI !

Tietääkö joku miten ja mihin keräyksiin vanhat Libero poika-merkit vielä käyvät ?

Kelpaavatko ne vielä Libero-kerhon keräilyyn ? Itse sain vauvan joulukuussa ja olen ilmoittautunut libero-kerhoon, mutta ensimmäistä keräilykuponkia ei ole vieläkään tullut !!!
Onko mahdollista että Libero-kerhon keräilyyn käyvät VAIN uudet Pupu-merkit ?

Kysyn siksi, kun mulla on vielä niitä poikamerkkejä "poika pukee housuja" ja "poika ajaa mopolla" merkkejä, että vieläkö voin niitä Liberokerhossa käyttää.

Onko parhaillaan menossa mitään muuta keräilyä mihin poikamerkit voisin hyödyntää.

Kiitollisena vastauksia odotellen, pirteää viikon jatkoa toivotellen !!!
 
Minulla on vuoden ikäinen lapsi ja hänelle seuraava libero- kirje tulee noin 4 kuukauden kuluttua ja siihen kirjeeseen EI käy enää nuo "poika- merkit". Liberolta vastattiin, että uusi pupu- vaippa on ilmestynyt markkinoille jo viime kesänä ja nyt vuoden vaihteen jälkeen ne olettavat että vaipat on joka paikassa jo vaihtuneet ja vanhat vaipat poistuneet myynnistä ja eivät kelpuuta nuita poika- merkkejä enää. Eli jos saat libero- kirjeen tämän vuoden puolella, niin VAIN pupu- merkit käyvät! Näin minulle vastattiin. Ja siksi käytinkin kaikka vanhat merkkini liberon- sadevaate kampanjaan.. :)
 
Meille ainakin tuli just viime viikolla kirje missä saa merkeillä syöttölusikoita, ja kyllä siihen poikamerkit kävisivät. Monelle olivat vastanneet liberolta, että ne merkit ei enää kävisi, mutta kyllä siinä kirjeessä on erilailla. Mulla kävi vielä niin, että saan jostain syystä liberon kirjeitä aina kaksin kappalein, niin toiseen kävis vaan pupu-merkit ja toiseen sekä pupu- että poikamerkit :LOL: Kummallista touhua!!! :kieh:
 
Annikki82
Mites on? Ostin 3 säkkiä vaippoja ja niistä tulis 6 pupumerkkiä. Saako noilla jotain tai millä määrällä sais. Oon hävittäny edellisen postin. Ostin noi vaipat et saan sen ison Libero pupun pojalle.
 
Saapi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 00:24 Annikki82 kirjoitti:
Mites on? Ostin 3 säkkiä vaippoja ja niistä tulis 6 pupumerkkiä. Saako noilla jotain tai millä määrällä sais. Oon hävittäny edellisen postin. Ostin noi vaipat et saan sen ison Libero pupun pojalle.
6 pupumerkillä saa nyt cd:n. Keräilykuoret oli eilen ilmestyneet kauppoihin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2006 klo 10:01 pupu kirjoitti:
Minulla on vuoden ikäinen lapsi ja hänelle seuraava libero- kirje tulee noin 4 kuukauden kuluttua ja siihen kirjeeseen EI käy enää nuo "poika- merkit". Liberolta vastattiin, että uusi pupu- vaippa on ilmestynyt markkinoille jo viime kesänä ja nyt vuoden vaihteen jälkeen ne olettavat että vaipat on joka paikassa jo vaihtuneet ja vanhat vaipat poistuneet myynnistä ja eivät kelpuuta nuita poika- merkkejä enää. Eli jos saat libero- kirjeen tämän vuoden puolella, niin VAIN pupu- merkit käyvät! Näin minulle vastattiin. Ja siksi käytinkin kaikka vanhat merkkini liberon- sadevaate kampanjaan.. :)
mulla kävi näin:kysyin "libero-palvelusta" käykö vanhat merkit sanoivat juu ja sainkin sadetakin, mutta kun myöhemmin tilasin lisää en enää saanutkaan kuin kirjeen jossa ilmotettiin ettei enää käyneet pitkään aikaan..joten olen sitä mieltä että riippuu ihan siitä kuka sielä niihin vastailee ja kuinka huonolla päällä hän on...
 

Yhteistyössä