libero kerhosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iitukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

iitukka

Jäsen
06.09.2005
662
0
16
Siis mulla menee hermot kyseiseen kerhoon.. Kymmenen kuukautta oon merkkejä kerännyt eikä sieltä ole vieläkään tullut mitään ohjeita kuinka niillä merkeillä niitä lahjoja saa. Yksi sammakkolelu sieltä joskus aloituslahjana tuli ja kaksi kertaa vaippanäytteitä.
Nythän se on siirtynyt sähköiseen muotoon mutta mutta..
minäpä en pääse tunnuksillani kirjautumaan sivuille!
Pääseekö kukaan vai onko se vaan taas mun tuuria?

9kk ollaan mekin merkkejä kerätty ja sammakko on tullut + yhden kerran vaippoja. Laitoin äskettäin viestiä että laittaisivat näytteitä housuvaipoista, kun ei oo kuulunu...

Minä rekisteröidyin joskus aikaa sitten sivuille ja nyt kävi samat tunnukset. Eipä noista ostomerkkilahjoista paljon meille hyötyä oo (ainoo se yöpuku, joka on sopiva reilun vuoden päästä :( ), kun ovat minusta pienemmille tarkoitettuja juttuja... käsinukke meillä jo on =)

Minusta on vähän väärin että esim. meidän neiti on sen ikäinen juuri tämän siirtymävaiheen aikana, että ei näköjään hyödytä yhtään tuosta kerhosta. Luin tuolta että puolivuotiaana saa jonkun paketin, jossa mm. vaippoja. No, meille ei (varmaan) tuota tule kun ollaan justin kivasti yli tuon iän...

taitaapa lähtee palautetta..

Just laitoin aloituksen kun en huomannut tätä...
Mutta mulla ei toimi vaikka olen jäsen ja sähköpostiosoite on ollut niillä tiedossa ja eilen yritin ottaa itselle käyttäjätunnusta, mutta ei toimi sekään vaikka hyväksyi sen.No nyt en pääse eteen enkä taakse...mihinkähän pitäisi ottaa yhteyttä.
Sinä jolla toimii niin kertoisitko millaisia lahjoja olisi tiedossa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Just laitoin aloituksen kun en huomannut tätä...
Mutta mulla ei toimi vaikka olen jäsen ja sähköpostiosoite on ollut niillä tiedossa ja eilen yritin ottaa itselle käyttäjätunnusta, mutta ei toimi sekään vaikka hyväksyi sen.No nyt en pääse eteen enkä taakse...mihinkähän pitäisi ottaa yhteyttä.
Sinä jolla toimii niin kertoisitko millaisia lahjoja olisi tiedossa?

Siellä on:

leikkimatto (800 pistettä)
pupu-käsinukke(800 pistettä)
libero-peili (1000 pistettä)
libero-pyjama(1000 pistettä)
Libero-sängynpäädynpehmuste (1000 pistettä)

yhdellä merkillä saa 50 pistettä

Ihan kivoja lahjoja kaikki, jos meillä olis ihan pieni

=)

Nyt mä pääsin sinne! Ne tunnukset piti uudelleen aktivoida, oli tuo jäänyt huomaamatta. Mutta surkeat on lahjat. Yöpuku , käsinukke. peili, leikkimatto, pinnasängyn pehmuste.. Yöpuku meilläkin oikeestaan ainut käyttökelponen.. on juu vähän pienemmille suunnattu.
Ja samoten meiltäkin jää se lahjakassi saamatta. Kyllä on pettymys koko kerho! Ja tosi epäoikeudenmukasta kun toiset saa jotain ja toiset ei.. En ostas koko vaippoja enää mutta kun ne istuu kaikkein parhaiten mein neidillä.

En pääse minäkään! Hermot menee tuon kanssa!! Tuli niin iloisesti postia, että mene sivuille ja sitten kun menen niin ei edes ilmoita mitään "Väärä salasana" tms. Lävähtää vaan uudestaan sama sivu auki, niin kuin en olisi edes yrittänyt sisään. Äsken huomasin, että ponnahdusikkunoiden esto ei saa olla päällä. No ei ole enää, eikä mitään vaikutusta! Siis jonkun oli pitänyt aktivoida tunnukset? Miten ja missä?

Jep. Meillä kans käytetty noita ja merkkejä kerätty se puoli vuotta eikä mitään oo kuulunut. Nyt sitten kun äijä jo lähempänä 8 kk ikää niin tulee toi ettei mitään pakettia saakaan. Epäreilulta tuntuu, täytyy myöntää. Mutta elämä on :headwall: . Täytynee varmaan siirtyä johonkin halvempiin vaippoihin. Lidlin vaippoja on kyllä kehuttu ja joku puhui että ne ois liberon valmistamia, mene ja tiedä.

Yhteistyössä