Libero-kerhosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mama80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mama80

Vieras
Moip, muistaako/tietääkö kukaan mitä Libero-kerhosta tulee Babybjörnin lusikoiden jälkeen. Oon toki kirjeen saanu mutta pirulainen kun en muista ja nyt häirii:)

just sain kirjeen, muistaakseni se on juuri noiden lusikoiden jälkeinen kirje - pieni pehmeä pupu (4 merkkiä), marimekon pitkähihainen raidallinen paita, koko 90cm (11merkkiä)!

Oon kyllä jäsenenä mutta mulle ei oo tullut vielä mitään infoa. Viimeeksi lähetin sen lomakkeen jolla ilmoitin vauvan syntyneen.
Ottaako ne sieltä vielä yhteyttä vai aletaanko merkkejä lähettää suoraan?

Mulle tuli juuri viime viikolla kirje ja ilmoittauduin kerhoon muistaakseni jo ajat sitten. Kirje tuli kun vauva noin 4vkoinen. Sitten täytyi lähettää joku lomake takaisin jotta saa ensimmäiset lahjat eli vauvahierontojulisteen ja sammakkolelun. Ymmärsin tästä kirjeestä, että seuraava kirje (joka tulee muutaman viikon päästä kamojen kanssa) selittää sitten miten merkit toimitetaan.

Entäpä sitten kun mulla on niitä ""vanhoja"" keräilymerkkejä.
Onko niillä mitään käyttöä vai viskaanko menemään? Ts. onko joku laittanut niitä liberolle. Oishan ne ihan kiva käyttää, kerta niitä on kerännytkin tonne laatikon pohjalle lojumaan. Hirveän huonosti libero noista infoaa kyllä.

mikä on vanhoja???
mullakin on vielä newborn vaippojen merkit ja just oon laittamassa niitä paitatilaukseen.

mä kans luulin jossain vaiheessa, että ne on unohtaneet mut kokonaan. soitin palvelunumeroon ja kyselin asiasta - sain tiedon, että n. 3-4 kk välein tulee postia kotiin.
siellä oli kyllä tosi ystävällinen täti puhelimessa ja sain kaiken tiedon mitä halusinkin. eli soittamaan vaan rohkeasti jos joku askarruttaa!!!

Eikös sinne liberokerhoon liittyessä pitänyt saada jokin kirja ""vauvan ensimmäinen vuosi"" tms? No ei ole mulle tullut eikä kaverillekkaan :( Just sain sen rapisevan sammakon ja hierontajulisteen. Kivakiva... Ootteko te saanu??

No, meille tuli se sammakko ja vauvahierontajuliste, mutta ei sanaakaan mistään keräilymerkkipalkinnoista, joihin edellisessä kirjeessä viitattiin. Vastasinkohan väärin johonkin ekan lomakkeen kysymyksistä ;)

Huomasin juuri äsken kaupassa käydessäni ja vaippoja ostaessa, että siinä vaippojen vieressä oli sellaisia Liberon merkkienkeräyskuoria, joissa selitettiin kuinka paljon merkkejä mihinkin palkintoon tarvitsee.
Kuoressa luki, että kampanja voimassa 1.9.-31.12.2005 ja merkki on sellainen pieni pupu. Pupusadetakki 10merkkiä, sadehattu 4 merkkiä, kurakintaat 6 merkkiä.

Entä kun sadevaate-kampanja loppuu, voiko siihen käyviä merkkejä käyttää uusiin kampanjoihin, vai aletaanko sitten kerätä erilaisia merkkejä? Kun joitakin merkkejä meillä jo tallessa mutta en halua sadevaatteita,säästäisin merkit johonkin kivempaan? :)

Itse olen ainakin huomannut että liberolla on kahdenlaisia merkkejä, vanhat on sellaisia, missä on joku pikkupoika ja uudet on niitä pupumerkkejä. Ne vanhat saattavat mennä tänä vuonna vanhaksi (en ole tästä varma) ja ne pupumerkit ovat siis uusia. Itse meinaan todellaki lähettää vanhat merkit, vaikka miten menisivät vanhaksi. Myynnissä on nimittäin vieläkin niitä vanhoja merkkejä.
Vähän suututtaa kun pitää olla monenlaisia merkkejä, että ihan sekaisin menee ja kun muutenki liberolta tulee kaikki viiveellä. 4 kk kohta mennyt vauvan syntymästä ja pari kuukautta sitten sain lähetettyä ekat merkit (täytyi odottaa kirjettä, missä ne sai lähettää liberolle). No, vielä ei oo tullut yhtään mitään tavaraa, en edes muista mitä niillä merkeillä sai. Se kirja tuli reilusti vauvan syntymän jälkeen (olisi ollut kiva lukea etukäteen) ja vaippanäytteet ovat olleet aina yhtä kokoa liian pienet. Mutta silti niitä merkkejä täytyy keräillä, että saa ""ilmaisia"" tavaroita ;)

Missä vaiheessa tommonen lusikka tulee? Mulle on viimeksi tullu sellaset valkoset housut ja nyt ois tulossa niihinsopiva paita, tai jomminkummin päin. =)
Aika hitaastihan noi tavarat tahtoo tulla mutta musta on kiva kun tulee kummiskin aina jotain.

Yhteistyössä