libero-kerho

Tuleeko sieltä enää marimekon housujen ja paidan jälkeen mitään? Merkkejä olisi nyt reilusti, kummityttö sai ainakin muutama vuosi sitten sellaisen Baby Björnin essun, sitä olen odotellut...muistaakseni kerhon piti "toimia" ainakin 1,5vuotiaaksi asti!

me vaihdettiin liberoon tässä jossain vaiheessa ja poika on nyt 10 kk. Mulla noita merkkejä on 16 kpl. Pitääkö siis olla jonkun kerhon jäsen, että niillä saa jotain? Voisko vielä liittyä? Käväisenpä Liberon kotisivuilla..

..höh. Olis pitänyt liittyä ennen raskautta tai viimeistään lapsen ollessa 6 kk. Ohi meni. Haluaisko joku vaihtaa merkit johonkin?<br><br>

Juu eipä ole sitä viimeistä kirjettä näkynyt ja poika kohta 1v6kk:tta. Merkkejä löytyy paljon ja olen huuto.netissä katsonut,et ihmiset on aika innokkaita ostaa niitä eli kai se on sinne ne laitettava. Ja merkkejä tulee lisää viel ainakin vuoden.

Meille tuli se marimekon paita ja sen jälkeen kirje jossa luki et enää ei lähetetä meille postia liberolta,koska poika jo 1.v. Näin ymmärsin.
Ajattelin vielä,että hassua kun kyllähän tuo poika vielä vaippoja käyttää ainakin toisen vuoden ylikin.. ;)

Meilläkin tyttö nyt vuoden ja merkkejä on tallessa... Kirjeitä ei kyl oo enää näkyny hetkeen aikaan, en tiiä sit tuleekokaan enää..?

Mä voisin ostaa merkkejä jos hinta on passeli, meille kun suunnitellaan uutta pienokaista.. =)
Yv:llä saa tarjota.. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.08.2006 klo 11:54 täh kirjoitti:
pakko kysyä, siis minkä marimekon paidan ja housujen??? onkohan se vaihtunu... meille tuli legon paita ja housut!

Meille taas tuli Legon paita, mutta Marimekon housut.. =) Ja noista housuista on aikaa nyt ehkäpä 4-5 kk..
Poikanen nyt 1v 7kk..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.08.2006 klo 15:48 hanne kirjoitti:
Tuli 1,5 v se essu ja sukkakirje. Muuta sitten ei ilmeisesti tuukkaa. Olis kans merkkejä yllinkyllin, ei vissiin saa uudelleen alotettua alusta :D
Viime vuonnahan siellä oli se sadeasu kampanja. Siihenhän voi osallistua, vaikka lapsi olis ollu vaikka kuin vanha. Kaupoista sai sellasia keräyskuoria. Siksipä minäkin jemmaan noita merkkejä toivoen, että jokin ns. kampanja tulis. Tosin tuo essu vielä saamatta. Mulla ainakin luki kirjeessä housujen jälkeen, että se tulee kun lapsi n. 1½ vuotias.

Meillä ainaki sittarissa on usein niitä tarjoksia et lähettää niitä merkkejä niin saa cd:n, sadevaatteita yms. Kannattaa seurailla vaippahyllyjen reunoja :D Meijän neiti nyt 1v2kk ja viimeks on tullu marimekon housut, sitä ennen pusero. Milloinhan seuraava tulee??? ootellaan... :/

Yhteistyössä