libero-kerho??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja libero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

libero

Vieras
Sain viestin Libero-kerhosta ja kirjauduin jäseneksi. En kuitenkaan pääse omille sivuille sähköpostiosoitteellani ja salasanallani! Onko muita, joilla sama ongelma?

Mulle aina herjaa, et pitäis liittyä libero-kerhoon. Oon sen jo kuitenkin mielestäni tehny ja jos yritän liittyä uudelleen se löytää kyllä tietoni. Jotenkin se ei vissiin osaa yhdistää tietoja. Lähetin kysymyksen liberolle, huomenna pitäis saada lisä infoa sieltä.

Hei, mulla sama juttu. Hoksasin, että pitää käydä omassa sähköpostissa (minkä olette hakemukseen kirjoittaneet), siellä on tervetulotoivotus jossa tekstin lopussa linkki. Näpsäyttäkää linkkiä aktivoidaksenne jäsenyytenne. Tämän jälkeen pääsette kirjautumaan onnistuneesti Liberon sivuille.

Mulla sitten taas sähköpostin linkki herjaa, että rekisteröiminen ei onnistunut, että aktivoimisesta on kulunut yli 24 tuntia. No, ei hitto vie ole. Ehkä kaksi minuuttia, kun siirryin liberon sivuilta oman sähköpostiini. Eli en saa siis sähköpostin linkin kautta aktivointia onnistumaan. Onko neuvoja?????

Siellä ylälaidassa on kerhosivut tai joku sellanen kohta. Ensin pitää kirjautua ja sitte sinne kerhosivut-osioon kattelemaan. Siis kun siellä on vanhempienjutut ym. Sieltä saa ite valkata mitä merkeillään tilaa. Tosin en löytäny ite miten pisteet kertyy. Puuhamattoon tais tarvita 1000 pistettä, mut epäselväks jäi montako merkkiä se on...

Liberon kerhosivuilta kohdasta Pistekauppa löytyy tietoja pisteiden keräämisestä. Tässä suora kopio sivuilta:

Miten kerään pisteitä?
Pisteitä voi kerätä kahdella tavalla.

1. Voit vastata kyselyihin, joita lähetämme sähköpostiviestien mukana. Paina Vastaa, niin saan pisteitä -painiketta säköpostiviestin lopussa. Saat jokaisesta kyselylomakkeesta 10 pistettä. Liberon sähköpostikyselyistä saamasi pisteet kirjautuvat pistetilillesi välittömästi. Pisteitten kerääminen vastaamalla kyselyihin päättyy, kun lapsesi on 1½-vuotias.

2. Voit leikata ostomerkkejä Libero-vaippapaketeista ja lähettää ne meille. Saat jokaisesta ostomerkistä 50 pistettä. Ostomerkit löytyvät vaippapaketeista. Pisteesi tallennetaan pistetilillesi, kun lähetät ostomerkit meille keräilykuorissa, jotka saat meiltä automaattisesti postitse. Pisteet ovat tililläsi noin kolmen viikon sisällä siitä, kun olet lähettänyt keräilykuoren.

Paljonko pisteitä voin säästää?
Voit koko jäsenyytesi aikana säästää enintään 4500 pistettä. Pisteet täytyy käyttää pistekaupassa viimeistään kaksi kuukautta ennen kuin lapsenne täyttää kaksi vuotta.

Milloin pistekauppa sulkeutuu?
Libero-kerhon jäsenyys lakkaa, kun lapsesi täyttää kaksi vuotta. Pistekauppa sulkeutuu kaksi kuukautta aikaisemmin, jotta ehdimme lähettää lahjat ennen jäsenyyden päättymistä. Lopetamme pisteiden kirjaamisen 1½ vuoden kuluttua, jotta meillä on aikaa kirjata lähettämäsi pisteet ennen jäsenyyden päättymistä.

Miten ostomerkit lähetetään?
Ostomerkit lähetetään meille keräilykuoressa. Kun liityt Libero-kerhoon, lähetämme sinulle ostomerkkien keräilykuoria postitse. Jos liityt jäseneksi jo raskautesi alkuvaiheessa, saat keräilykuoret noin kaksi kuukautta ennen laskettua aikaasi. Ostomerkkien tulee olla meillä, ennen kuin lapsi täyttää 1½ vuotta, voit lähettää useampia ostomerkkejä samassa kuoressa.

HUOM! Nyt sähköisen kerhon aloitettua lähetämme vanhoille jäsenille keräilykuoria kesä-heinäkuun vaihteessa.

Mitä teen, jos lahjani ei tule?
Lähetämme lahjoja viikoittain. Saat lahjan noin neljän viikon sisällä tilauksesta. Jos lähetystä ei kuitenkaan kuulu, voit ottaa yhteyttä meihin tästä.

Mulla oli webmailissa mennyt se rekisteröitymislinkki rikki kahdelle eri riville, jolloin ei toiminut klikkaamalla, vaan tuli viesti, että on mennyt yli 24 tuntia jne...

Kopioin linkkinä näkyvän osan ja loputkin pitkästä URLista seuraavalta riviltä yhdeksi pötköksi selaimeen ja johan toimi!

Mun mielestä niihin lahjoihin tarvitaan aika paljon niitä merkkejä, kun ne ei ole mitään erikoisia. Esim peiliin tarvitsee 1000 pistettä eli 20 merkkiä. Kuitenkin ennen sai 16 merkillä Marimekon paidan ja mun mielestä noissa kahdessa on aika paljon eroa. Mutta onhan se kiva, että siellä on monta juttua mistä valita. Pupuyöpuku on sellainen minkä aion itse hankkia. Muut ei niin kiinnosta.

Mutta mistä hitosta näkee, mitä niillä hemmetin pisteillä saa??? Kerää merkkejä! Merkki on 50 pistettä, mutta mitä sitten? Ihme systeemi, en minä ainakaan ymmärrä. Taidan alkaa ostella Pamperseja...

oletteko muut huomanneet, että nyt nämä uudet lahjat ovat tarkoitettu enemmän ihan vauvoille?
Meillä poika on hieman reilun vuoden ja ei noista lahjoista kyllä hänelle paljoa iloa ole!!
Todella huonoja lahjoja!!
Ja niin paljon kun libero on mainoatanut omaa kerhoaan ja liity jo raskausaikana niin saat sitä sun tätä...joopa joo...
Ite liityin kerhoon aikoinaan heti kun sain tietää raskaudesta ja onhan sieltä tullut pari vaippanäytettä, rapiseva sammakko ja marimekon paita, askarteluessu, siinä kaikki.
Mutta hyvä keino saada ihmiset ostamaan heidän vaippojaan lahjojen toiveessa, joita ei sitten näy, ei kuulu!
Tiedän monia perheitä jotka tosiaan AIEMMIN ovat saaneet sieltä lähes joka toinen kuukausi jotain, siihen saakka kun lapsi on täyttänyt vuoden, mutta eipä ole ainakaan meidän kerho aikana toiminut noin!
Sähköpostia olen asiasta heille laitanut ja vastauksena on tullut että kerhomme uudistuu ja sen jälkeen lahjat paranee ym...ja p...kat sanon minä.

minäkin liityin jo raskausaikana , mutta en ole saanut muuta kuin rapisevan sammakon?
Tyttö on nyt 11kk .. :( ja saanut just tuota kerhot uudistuu vastausta kun olen koittanut asioista kysellä. On toooosi hienoa , että kerho uudistuu niin ettei muksu (äiti) juuri ehdi siitä iloa saada.. ;D

minä liityin myös raskausaikana yli vuosi sitten, tyttö nyt 11 kk enkä ole ensimmäistäkään keräilykuorta kotiini saanut. Eipä silti, tässä vaiheessa elämää liberon vaipat on ihan syvältä.. Pitäköön ihme tavaransa.

Tietääkö kukaan täällä, vaihtuuko nuo liberokerhon pistekaupan tuotteet milloinkaan??? Ja jos vaihtuu, niin kuinkahan usein? Kyselin asiaa liberolta sähköpostitse jo pari päivää sitten, mutta en ole saanut vastausta. Itse odotin kovasti että pistekaupasta olisi voinut "tilata" lapselle marimekon paidan. :(

En kyllä käsitä miks en edelleenkään pääse sinne kerhosivuille. Liberon puolelta taas aktivoivat mun tunnukset mutta edelleenkään homma ei toimi. Taidan jättää koko sivuston rauhaan omalta osaltani :(

Itse tuskailin kans kun ei mitään näkynyt ja sitten tuo aina niin avulias mieheni tokaisi että ei kai se aukea kun on esto päällä. Eli ne mitä kerhosta saa merkeillä aukeaa jonkinmoiseen ponnahdusikkunaan joka on teillä luultavasti estetty. Yritin itsekin monta kertaa, enkä olisi päässyt ilman avustusta. Eli vielä kerran tarkasta onko esto päällä kuten jo tuolla aiemmin neuvottiin.

Itselleni ainakin liberosivujen, omilla tunnuksilla sisääkirjautuminen ja siitä kerhosivulle klikkaaminen, kerhosivuilta tiedon etsiminen jne kaikki on helposti sujunut. Aina täytyy vaan nähdä hiukan vaivaa.

Olen myös pettynyt kerhon lahjavaihtoehtoihin. Mulla lapsi 1kk ja paljon on tullut liberokerhoon oltua yhteydessä kerhosta ja lahjoista ja niin mainostivat jo kauan aiaka sitten mulle sähköpostissaan, että uudessa sähköisessä kerossa lahjat on arvokkaampia ja niihin tarvitsee enemmän merkkejä. No, odotin tietysti jotain legoja kuten esim nestlwn viime talven keräyksessä tai edes hyödyllisiä vaatteita, niin nyt näyttää että valikoimissa joku käly´beb peili 1000p eli 20 merkkiä. naurettavaa!!! Sängynpäädynpehmuste 1000p, olisi edes ollut joku hyödyllinen pinnasängyn kiertävä reunapehmuste. Puuhamatto taitaa olla ainoa jota voisi kuvitella pisteidensä arvoiseksi. Koska siis oikeasti 800p kälysestä käsinukesta jonka esikoinen sai kerhosta aiemmin 11 merkillä? Uskomatonta ryöväystä...

Harmittaa että olen uskollisesti liberovaippoja käyttänyt ja merkkejä on kaapissa kasapäin. Pitänee myydä merkit pois ja käyttää vaikka halvempia lidlin vaippoja jotka kanssa sopii lapselle hyvin.

Pettynyt olen, mutta toivon että pistekaupassa valikoima lisääntyy. Onkohan tämä nyt heillä pikku hiljaa askel pampersimaiseen suuntaan, että kerhon anteja ja palveluita huonnonnetaan ja kohta se lopetetaan ja siirrytään että vaippojen ostajat saa lahjan jo kaupassa? On alkanut tuntumaan siltä viimeisen vuoden aikana.

"Ja niin paljon kun libero on mainoatanut omaa kerhoaan ja liity jo raskausaikana niin saat sitä sun tätä...joopa joo...
Ite liityin kerhoon aikoinaan heti kun sain tietää raskaudesta ja onhan sieltä tullut pari vaippanäytettä, rapiseva sammakko ja marimekon paita, askarteluessu, siinä kaikki. "

Liityin itse kerhoon jo kolmannella raskauskuukaudella. Laskettu aika on nyt käsillä. En ole saanut mitään sammakoita tai muita lahjoja, vaikka luvattiin enkä näytteitä tai mitään... enkä kuoria.

Sekavaa ja turhaa koko homma! Pitäisi kopioida tämä viestiketju ja lähettää eteenpäin Liberolle.

Voiko merkkejä lähettää Libero-kerhoon ilman sitä keräilykuorta? Olen vanha jäsen, mutta sain vasta nyt aikaiseksi rekisteröityä sähköiseen palveluun.-Ongelma on se, että mulla on kauheasti merkkejä, mutta lapsi täyttää jo kohta sen 1,5 vuotta eli pitäis saada äkkiä merkit lähetettyä sinne. Ei ole ehkä aikaa odotella, lähettävätkö jossain vaiheessa keräilykuoren - toiminta näyttää välillä olevan vähän epämääräistä.

Yhteistyössä