libero-kerho

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pirjo1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pirjo1

Vieras
Olen liittynyt libero-kerhoon about kuukausi sitten, eikä sieltä ole kuulunut mitään. Mitä niistä vaippapaketeista pitää ottaa talteen? Ja mitä sieltä sitten saa? Vauva on kohta jo 6 kk. Samaan aikaan liityin Napero-kerhoon ja sieltä on tullut jo ajat sitten lusikka ja CD. Höh. :(

Vaippapaketeista talteen yläosasta sellaset 2X2cm kokoiset pupunpäämerkit. Niillä sitten saa paitoja tai bodyja tai joku ruokalappuessukin tais olla. Meillekään ei ole sen paitakeräyksen jälkeen tullut uutta kirjettä. Onkohan muille...? Se kuitenkin loppui jo n.2kk sitten...

mulle tuli joskus aikoa sitten kirje että ne lopettaa niiden kirjeiden lähettämisen ja tuota "kerhoilua" voi jatkaa netissä. Mulla tämä ensimmäinen kerholainen on siis jo 1,7v. Kuopukselle tuli postia joku kk sitten. Eli olenkohan ymmärtänyt oikein että kun lapsi tulee n.1v ikään siirtyy "kerhoilu" nettiin..? Tilattiin merkeillä viime vuoden puolella pupu-yöpuku mutta eipä ole kuulunut.. mikä lie mättää..

Koko kerho on nyt siirtymässä nettiin eli kirjeitä eivät enää postittele. Jos olet liittyessäsi ilmoittanut meiliosoitteen, niin tämän tyyppinen informatsuuni on tupsahtamaisillasi sinullekin sähöpostiin:
"Sähköinen Libero-kerho käynnistyy!
Toukokuun lopulla voimme esitellä uuden, lähes kokonaan sähköisen Libero-kerhon, joka tuo mukanaan paljon uutuuksia ja hyödyllistä tietoa kaikille jäsenperheille. Mukanaolo helpottuu, ja se on paljon hauskempaa. jne.."

Eli ilmeisesti kuun lopulla alkaa tapahtumaan :O)

Yhteistyössä