libero-kerho

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MissR

Vieras
Mitäs luulette, onko mitään järkeä liittyä liberokerhoon, jos ostaa liberovaippoja vain noin yhden säästöpakkauksen puolessatoista kuukaudessa..? Ajattelin lähinnä sitä merkkien keräilyä, kuinka monta merkkiä pitää kerätä että saisi kerhosta esim. sukat, tai jonkun muun lahjan (osaisko joku kertoa mitä kampanjoita nyt on menossa, mitä saa ja monellako merkillä, muutama esimerkki)? Meillä liberoita käytetään lähinnä vain öisin, muuten käytössä on pampersit, joita saadaan 8.8 egeä per säästöpakkaus hinnalla... Saako esim. neljällä liberokeräilymerkillä kerhosta vielä mitään lahjaa?? Kuinka nopsaan merkit muuttuu/vanhenee?

Yleensä neljällä merkillä saa jotain ""pientä"" esimerkiksi ne sukat. 11 merkkiä vaaditaan sitten jo johonkin esim. vaatteeseen. Lahjat riippuu käsittääkseni aina lapsen iästä eli kirjeet on henkilökohtaisia jossain määrin. Kyllä mielestäni kannattaa silti liittyä. Kirjeitä tulee niin harvoin, että kyllä ehdit ainakin jotain kerätä. Itse olen tehnyt niin, että jos seuraava lahja on mielenkiintoinen niin olen ostanut muutaman paketin vaippoja jemmaan, että saan merkit lähetettyä.

Kannattaa liittyä koska ei siitä mitään haittaa/maksuja sinulle tule. Me esimerkiksi saatiin ensimmäisessä paketissa vaippoja, pienen sammakko-lelun joka on ollut ahkerassa käytössä, ja taisi olla vielä jotain tuote-lehtisiä...Nyt on muistaakseni tarjouksessa marimekon body, merkkimäärää tähän en muista.

Mää en ole edes löytänyt niitä merkkejä niistä paketeista. Mitä ne niin kun siinä edes on? Ei lue selvästi että tämä on se keräilymerkki? Kysyy tyhmä(kö)

Keräilymerkki löytyy aika likeltä sitä kohtaa mistä paketti avataan. Uudemmissa paketeissa se on semmonen pupu ja vanhemmissa leikkivä poika. Kuvan ympärillä on ""katkoviiva"" ja vasemmassa alanurkassa saksien kuva. Toivottavasti selityksestä saa selkoa.

Kerhoon liittyminen ei ota jos ei annakkaan.

Jossain aikaisemmassa ketjussa oli puhetta noista erilaisista merkeistä. Onko kellään varmaa tietoa vieläkö ne vanhat merkit kelpaa (ne joissa on se pieni poika)? Toivottavasti sillä ostettiin citymarketista tarjouksesta vaippoja niissä laatikoissa ja niissä oli niitä vanhoja merkkejä.

Mulla tuli viimeisimpään keräilykirjeeseen liimattua sekä poika-merkkejä (niitä vanhoja), että uusia pupumerkkejä sekaisin ja kyllä niillä Marimekon raitahousut just eilen postilaatikkoon pätkähti. Eli kelvannee!
tarjoustalossa ainakin myytiin vielä pelkästään vanhoilla poikamerkeillä varustettuja Liberoja ihan normaalihintaan, eli kumma olisi jos ei kalpaisi!

Meillä on ollut pääasiassa kestovaipat käytössä. Liberoita on ostettu matkoja, yökäyttöä ja satunnaista tarvetta (pesukone ei käyttökunnossa) varten. Kyllä niistäkin harvoista merkeistä on saanut kokoon yhdet sukat ja paidan :) Eli ei niitä niin mahdottomia määriä tarvita. Niitävoi kerätä kauan, ei vanhene.

Siis onko poika-merkit vanhoja ja puput uusia? Mun kupongissa ""libero-merkki näyttää tältä"" on poika joka vetää housuja jalkaan. Itselläni on noita pupu-merkkejä ja olen ajatellut niiden olevan vanhoja, mutta jos joku on niilläkin saanut paidan ni täytyy minunkin yrittää.

Jos niitä sukkia haluaa, ni voiko merkit laittaa vaan kirjekuoressa liberolle, vai vaatiiko aina ne kupongit?

Mullakin vielä epäselvyyttä kerhon toiminnasta, muuta en ole osannut tehdä kun kerätä merkkejä...

Puput nimenomaan on uusia. Voithan kysyä asiaa Liberolta, mutta mun mielestä täytyy olla aina se kirje/kuponki, kun merkit lähettää. Eihän ne muuten tiedä, mitä olet ""tilaamassa"". Oletko rekisteröitynyt kerhon jäseneksi? Muuten ei kirjeitä tule.

Itse istuin raskausajan kotona ""vuodelevossa"" ja tekemisen puutteessa olin kaikki päivät netissä. Liityin samalla ""kaikkiin"" vauva kerhoihin mitkä olivat ilmaisia.

Onhan kaikennäköisiä ilmaislahjoja tullut. Itse en ole laiskuuttani kerännyt mitään merkkejä. Mutta me kuulumme mm. Pampers ja Libero kerhoihin. Kiva kun sai sitten molemmista vaippanäytteitä yms. Itse pidän noita ""yksittäispakattuja"" näyte vaippoja hoitolaukussa. On kätsyjä, reissussa. Tai yhtä kätsyjä on on vaipat ilman pakkauksiakin. No anyway, kannattaa liittyä, jos haluaa ""ilmaiskräsää"". Tuo Libero sammakko oli meidän tytön lemppari lelu ensimmäiset 6kk.

Käy tutustumassa Liberon sivuilla ja lähetä heille meiliä tai soita niin saat varman vastauksen.
Minä lähetin syksyllä 11merkkiä saadakseni Lego bodyn. joulun aikaan aloin ihmetteleen kun ei kuulunut niin soitin heille. Ei merkkini olleetkaan menneet perille. Lupasivat kuitenkin laittaa bodyn lähiaikoina ja sitten kahden kuukauden kuluttua melkein tuli marimekon väärä body. Ehdin avata paketin, joten en voinut enää palauttaa sitä, jotta olisin saanut uuden bodyn siis sen pitkähihaisen Lego bodyn, että sapetti!!

Sama täällä. Pojalla on vaikka minkälaista hiluvitkutinta olemassa, mutta kyllä se Saku ihan ehdoton on. Ilme kirkastuu välittömästi kun sen näkee. Siinä se taas nähdään, että ei sen lelun tarvii kovin kummonen olla =)

mulle tuli noin kk sitten kirje ja siinä oli että n.3 kk kuluttua tulee taas postia ja silloi saa 11 merkillä pitkähihaisen marimekkopaidan! Eli onko se body eikä paita?

Kuuluttiin Libero-kerhoon myös esikoisen aikaan ja nyt sitten aktivoitiin jäsenyys taas uuden vauvan myötä. Mä oon ainakin tykännyt, kun tulee kerhon myötä näytteitä ja kaikenlaista extraa. Esikoiselle ainakin joku lelu, kirja, paita ja olikohan vielä pyyhe... Nyt tuli jo se sammakko ja laitoin samantien 11 merkkiä bodyä varten postiin. Olin muuten unohtanut sen sammakon ihan täysin, mutta kaivelin esiin kun täällä kehuttiin. 2-kuinen tyttö menetti sille samantien sydämensä vaikka muut lelut ei ole vielä edes kiinnostaneetkaan. Se on se hymyilevä naama :O) Ihana kattoa kun toinen jutskaa ja hymyilee sakulle!

Pamperseja saa hintaan 8.8 € säästöpakkaus Vantaan Myyrmäen Isomyyri-kauppakeskuksesta, S-marketista, viereisestä K-kaupasta saa hintaan 8.9 pkt (ko. S-Marketissa on myös tosi halvat Bonan hedelmäsoseet ja kasvissoseet, jotain 17 senttiä purkki). Ei se pampers-kerho noista tarjouksista ole ilmoitellut koskaan, olen muualta kuullut, ja kun asumme vantaalla, niin pampersit ostetaan ko. kaupasta.

Pamperseja jos käyttää, ja jos ei asu Vantaalla, niin kannattaa ehdotomasti liittyä Lorumaa-nimiseen kerhoon, liittymistiedot löytyy hakusanalla varmaankin netistäkin. Lorumaa on Citymarketin oma ""kerho"" pienten lasten vanhemmille ja tietty lapsille, ja sieltä tulee tarjouskuponkeja kotiin ehkä joka toinen kuukausi. Noilla kupongeilla saa yhdellä kertaa aina Cittarista (kaikki Cittarit ympäri Suomen) yhteensä neljä säästöpakkausta pamperseja hintaan 10 egeä pkt. Siinäkin säästää jo ihan kivasti, normaalistihan pampersit maksaa jotain 12.5 egeä pkt.

Ei kuulunut aivan tähän viestiketjuun, mutta kun nimim. mmm kyselit, niin ajattelin vastata.

MissR:lle

Kiitos vinkistä =) Pystyykö tuohon lorumaa kerhoon liittymään netissä? Itse en ole huomannut/kuullut tuosta kerhosta koskaan.

Asioimme aika paljon Cittarissa. Kun mies on aina töissä, ja autolla. Niin Cittarissa käymme, koska sieltä saa kaiken mitä tarvitsee ja se on myöhään auki.

En vain ole misään tuollaisesta kuullut tai vauva-keehon mainoksia nähnyt.

Kiitoksia jos vastailet vielä tai jos joku muu tietää..

Joo, pystyy liittymään netissä, mee pirkan sivuille! Klikkaa kohtaa napero ja eiku liittymään! Kävin just kattomassa, niin uudet jäsenet, ketkä liittyy saa lahjaksi jonku cd:n... Siellä sivuilla on muutenki paljon hyödyllistä tietoa.

Tarkistin nyt netistä, että Lorumaahan liitytään citymarketin sivujen kautta. www.citymarket.fi, ja sieltä linkki lorumaa. Tuo Naperokerho on eri kerho, se on Pirkan kerho, mutta kannattaahan siihenkin liittyä (sieltä voi saada postitse vaippanäytteitä joskus ja lusikan ainakin). Vaippatarjoukset saa kuitenkin vain Lorumaa-kerhoon liittymällä! :) Ja jos haluaa pampersilta vaippanäytteitä postitse, niin voi liittyä myös pampersin kerhoon, en muista mikä sen nimi on, mutta siihen voi liittyä www.pampers.fi-sivujen kautta.

On näitä kaikenmaailman kerhoja... ;)

Jos vauvalla menee 8 vaippaa päivässä, niin hintaero Kuningaskuluttajan testin toiseksi tulleeseen vaippaa nähden tekee vuodessa yli 200 €. Onko ne lahjat sitten "ilmaisia"

Yhteistyössä