lg:n pyykinpesukone, jolla voi pesasta 1-11 kg koneellisia..KOKEMUKSIA??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "moi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"moi"

Vieras
kiinnostais tuollanen tosi paljon. aika kallis. mutta voi pestä jopa 11 kg ja toisaalta taas pieniä koneellisia koska kone osaa itse sitten määritellä kulutukset (vesi, sähkö..). näin siis luvataan. ONKO KOKEMUKSIA?

meillä on se 8 kg täytöllä oleva ja mun mielestä tosi kätevä.. ei tarvi montaa kertaa viikossa pyörittää konetta 3 hengen taloudessa.. :) kone tosiaan ite punnittee pyykkien määrän ja siten säätelee veden käytön ja kuluvan ajan.. mun mielestä todella hyvä ja taitaa olla ihan taloudellinen.. muutenkin lg:n suoravetomoottorit ovat kestävämpiä kuin normaalien koneiden moottorit..

Meillä myös se 8kg malli. Eniten taidan käyttää sitä puolen tunnin pikaohjelmaa, kun puhdasta tulee silläkin vaikka täyteen lataa. Ihan mieletön värkki tuokin 8 kilon malli, kun imaisee korillisen pyykkiä kerralla. Saa myös parisängyn päiväpeitteen ja tuplapeiton pestyä. Entinen kone oli 5kg ja kuivauskin vain 800 kierrosta, joten parannus oli huomattava! :)

Meilläkin tuo 8 kg suoravetomoottorimalli.. Olen toooosi tyytyväinen! Viisihenkisessä perheessä pyykkiä tulee hurjasti, mutta silti en joudu pesemään viikossa kuin kolme koneellista: tummaa, vaaleaa ja punaista pyykkiä. Kone kyllä vettä ihan hurjasti tavaraa sisäänsä ja puhdasta tulee. Meillä on ollut kolme vuotta käytössä, eikä kertaakaan ole ollut mitään ongelmaa. Tuo 11 kg:n kone kuulostaa jo sen verram isolle, että alkaako olla jo teollisuuskone luokkaa? Ehkä 7-hengen tai sitä isommissa perheissä kannattaa laittaa tuollainen...

Yhteistyössä