lFlaminco spa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sanna"

Vieras
Millainen paikka, kehtaako sinne mennä jos BMI on 46..... onko Rantasipi airport hotelli ihan lähellä spa:ta eli käveleekö sinne 3-vuotiaan kanssa.... muuta huomioitavaa?

Ihan jees paikka, vaikka ei kovin iso. Pienelle lapselle on sellainen ihan matala allas jossa liukumäki ja sit sellaiset vähän jyrkemmät mäet jossa voi ainakin äidin tai isin kanssa laskea jos ei yksin uskalla. Loput mäet onkin sitten aika hurjia. Hotellista jaksaa ihan hyvin kävellä, moni näkyi menevän ihan aamutakissa (siis Sokos hotellista) sinne kylpylään. Sit siellä on se aikuisten puoli, mut siitä en kovin tykänny. Ihmiset oli uikkareissa saunassa ja muutenkin mulle tuli siellä vähän likainen olo.

Kyllä minä oon nähnyt siellä korkean BMI:n omaavia. Jos tuijottelu häiritsee, niin tiedoksi että yläkerran Hesburgerista ja vissiin jostain baaristakin on näköalaikkunat vesipuiston puolelle. Aika pieni paikka tosiaan on, lastenallas toisinaan aika ruuhkainen. Span puolelle ei sitten pääsekään lapsen kanssa, se on vain aikuisille. Veli venäläisiä näkyy täälläkin usein. Kävelymatka ei ihan lyhyt, koska reitti ei ole suora eli joutuu kiertämään että pääsisi Kehä III:n yli / ali. Riippuu siitä, kuinka reipas kolmevuotias on. Jos reipas, niin ei ongelmia.

Mä tykkään Flamingosta, ja ihan pientenkin lasten kanssa oli kiva, koska iso allas syvenee loivasti kuten ranta, joten siinä pystyi hyvin polskimaan pienemmänkin lapsen kanssa.

Kävelymatkasta en osaa sanoa, asutaan täällä pääkaupunkiseudulla, joten yleensä mennään autolla. Ja kerran ollaan oltu Sokos hotellissa, josta pääsee ihan hissillä kylpylään.

Rantasipistä Flamingoon mennessä joutuu menemään kehä III yli, pitää kiertää aika pitkä matka. Periaatteessa ei ole pitkä matka, mutta käytännössä on. Sitä Sokos-hotellia minäkin suosittelen jos on kylpylään menossa.

Uimassa en oo käynyt, hoidoissa kylläkin. Tosta tuijottelun häiritsemisestä lähinnä halusin sanoa, että myös ainakin La Famigliasta ja Amarillosta näkee span puolelle. Mut ei kyllä mun mielestä niin tarkkaan, että kukaan hörhö sieltä kyttäilis.

[QUOTE="kuukkeli";23041982]Uimassa en oo käynyt, hoidoissa kylläkin. Tosta tuijottelun häiritsemisestä lähinnä halusin sanoa, että myös ainakin La Famigliasta ja Amarillosta näkee span puolelle. Mut ei kyllä mun mielestä niin tarkkaan, että kukaan hörhö sieltä kyttäilis.[/QUOTE]

hampurilaisbaarista näkee myös,siellä on"baaritiski"ihan ikkunassa kiinni.

Yhteistyössä