Levottomat yöt

Osaisitte auttaa minua. Tyttöni täyttää piakkoin 1-vuoden ja hänellä todettiin useampi kuukausi sitten maitoallergia, jonka jälkeen olemme juoneet Almiron Peptiä ja tuntunut että kyseinen maito on sopinut ihan hyvin. Mutta nyt tytöllämme yöt on aivan kamalia. Päivisin on todella pirteä ja iloinen, mitä nyt välillä kiukuttaa. Mutta yöt ovat jotain aivan muuta. Illalla nukahtaa todella nätisti omaan sänkyyn, mutta sitten noin 2 aikaan yöllä alkaa kamala kähinä ja ähellys sängyssä kääntyilee ja vääntyilee, sekä heräilee vähän väliä ja välillä pääsee kovia paukkuja pyllystä.

Itse alan vaan olemaan jo aika väsynyt, kun tätä on nyt kestänyt kuukauden verran suurinpiirtein. Olen miettinyt että olisiko liikkelle lähtö tai hampaiden tulo osasyyllinen, mutta enpä tiedä. Olisiko joku joka osaisi auttaa.

Pitäisi kuitenkin jaksaa päivät olla ja mies on pitkät päivät töissä.

 
Niin, jokin siellä varmaan vaivaa. Miten lapsen iho? Onko näppyjä, kutinoita, ihottumaa, millainen kakka? Monelle maitoallergikolle myös kotimaiset viljat, tai joku niistä aiheuttavat oireita. Myös mikä tahansa muu ruoka-aine voi olla sopimaton. Mitä tyttö muuten jo syö? Onko viimeisen kuukauden aikana tullu uusia ruoka-aineita?

Ainahan hampaat saattavat aiheuttaa kitinöitä, mutta harvoin ilmavaivoja varmaankaan. Korvatulehduskin kannattaa sulkea pois ennen kuin ainakaan mitään unikouluja miettii. Kyllähän tuo 1v. ikäkin sellainen, että alkaa kokeilemaan vahempiaan.
 
meidän poika sai atarax-reseptin levottomien öiden rauhoittamiseksi. Yöt rauhottuivat merkittävästi ja raapiminen ja myhkyäminen väheni aina kun sai atarax:ia (tarvittaessa). Voipi tietty olla, että vatsavaivatkin vaivaa....
 
Meidän tytölle määrättiin myös ataraxia, mutta se toimi päinvastoin, neiti ei nukkunu ollenkaan, vaan kirku tuskissaan, neljä yötä annoin sitä ja sitten lopetin, ilmeisesti oli allerginen, niinkuin monelle muullekin asialle.
 

Yhteistyössä