leveälahkeisia ( bootcut ) farkkuja ei ole missään ????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ZIKI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Heidi";22345355]Jos leveä lantio ja reisiin on kertynyt muotoja->Bootcut korostaa näitä.Samoin jos ns. "Petite vartalo" eli alle 162cm,Bootcut korostaa lantiota ja saa sääret helposti näyttämään lyhyemmiltä. En toki sano et Bootcut olisi huono farkkumalli. Se riippuu niin monesta eri vartalontekijästä. Mutta kaikista paras on kun kysyt myyjän apua ja rehellistä mielipidettä. (Tarkoittaa tietenkin että sitten pitää olla myös osaava myyjä) :)[/QUOTE]

Sinulla tuskin on leveä lantio ja muotoja reisissä, tai et voisi kirjoittaa näin! Itsellä on, ja bootcut on EHDOTTOMASTI imartelevin malli. Pillifarkuissa näytän persjalkaiselta läskiltä.

Mutta vanha ketju joo.

No toivottavasti ei ihan heti tulekaan mihinkään. Kenelle sellaiset sopii?!

No varmaan kelle tahansa, joka tykkää käyttää vaikka vaelluskenkiä ulkona. Tai muita tilavalestisiä ja kärjeltään ergonomisia, joihin varpaat ja vaivasenluut mahtuu kunnolla, että niitä voi käyttää muutenkin kuin istuessa. Näyttää nimittäin pillihousujen kanssa aika urpolta. Leveitten lahkeitten alle saa kivasti piilotettua kolhommatkin kengät. Kapeitten lahkeiden kanssa on pakko miettiä kenkiä enemmän.

Mä olen itse aika pitkä ja hoikka ja tosi pitkäsäärinen, tykkään bootcut-mallisista housuista, koska niissä näyttää jotenkin vähän lyhyemmältä ja muodokkaammalta, ei niin poikamaiselta.

Tosin lyhyille ja muodokkaillekin ne ovat huomattavasti pillifarkkuja armeliaammat. Pillifarkut sopii oikeasti tosi harvalle. Bootcut-malli ei kuitenkaan tarkoita sitä, että housujen olisi pakko olla niin matalalantioiset, että läskimakkarat pursuu kyljistä (ja tästäkin ongelmasta pääsee, kun ei ahda itseään liian pieneen kokoon).

Sitä minä ihmettelen, kelle porkkanahousut oikeasti sopii. Nehän tuo joka vartalosta rumimmat puolet esiin, niillekin jotka eivät näytä ihan hirveältä ne jalassa, se peittää ne hyvät puolet.

Yhteistyössä