leveälahkeisia ( bootcut ) farkkuja ei ole missään ????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ZIKI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ZIKI

Aktiivinen jäsen
06.03.2010
1 227
0
36
kävin veromodassa, hennesissä, gina tricossa, seppälässä, kappahlissa...ei missään. No, gina tricossa oli yhet leveälahkeiset, mut ne oli muutenkin hiton leveät, sellaset hopparihousut. Mistä helvetistä mie saan han normaalit leveälahkeiset farkut ? uudet siis, kirpparit on koluttu, haluisin kerrankin ostaa jotain uutta. En voi sietää pillejä. Vai onko jotain erikoisliikkeitä mistä löytyis ? helsingissä asustelen....

Mä ostin pari viikkoa sitten onlysta. Oli kaksi mallia bootcut-lahkeella, toiset oli n.69e toiset n.79e. Vaaleemmat ja tummemmat.
Ja olisko lindexillä kans, en oo varma mut olevinaan katoin et olis ollu..

Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:
No toivottavasti ei ihan heti tulekaan mihinkään. Kenelle sellaiset sopii?!

pillifarkut korostavat jalkoja ja mun mielestä se sopii hoikille ja pitkille jaloille. bootcutit kaventaa reisiä ja saa jalat näyttämään kapeammille.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Ainakin useammalle suomalaiselle naiselle kuin alaspäin kapenevat pillifarkut :)

Niinpä, meikäläisen läskimoosesjalkoja paksuntaa ainakin ihan hirveästi, jos vetäisen jotkut pillifarkut jalkaan :x

niin..olin aikeissa kuluttaa ihan ison rahan noihin farkkuihin niin täytyy ehdottomasti päästä sovittamaan...eli ellokset ja muut ei käy...mut kiitoksia kaikille vastauksista...taidan pyörähtää stockalla.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:

pillifarkut korostavat jalkoja ja mun mielestä se sopii hoikille ja pitkille jaloille. bootcutit kaventaa reisiä ja saa jalat näyttämään kapeammille.

Mä oon kokenut kyllä ihan päinvastoin, että se levenevä lahje suorastaan pullistaa reisiä, kun pohkeet ei näy mihinkään. Ne saa jalat näyttämään tosi, tosi lyhyiötä. Samaa ongelmaa ei ole pillifarkuissa.

Mä oon kokenut kyllä ihan päinvastoin, että se levenevä lahje suorastaan pullistaa reisiä, kun pohkeet ei näy mihinkään. Ne saa jalat näyttämään tosi, tosi lyhyiötä. Samaa ongelmaa ei ole pillifarkuissa.

Yleisesti ottaen suora tai lievästi alaspäin levenevä bootleg-lahje ovat imartelevampia vaihtoehtoja lanteikkaalle ja voimakasreitiselle. Lahje tasapainottaa lantion leveyttä ja saa reiden näyttämään hoikemmalta. Lisää pituutta jalkoihin saa käyttämällä korkeita kenkiä ja farkkuja, joiden lahje laskeutuu koron puoliväliin asti.

*kopsattu teksti*

Alkuperäinen kirjoittaja ZIKI:
kävin veromodassa, hennesissä, gina tricossa, seppälässä, kappahlissa...ei missään. No, gina tricossa oli yhet leveälahkeiset, mut ne oli muutenkin hiton leveät, sellaset hopparihousut. Mistä helvetistä mie saan han normaalit leveälahkeiset farkut ? uudet siis, kirpparit on koluttu, haluisin kerrankin ostaa jotain uutta. En voi sietää pillejä. Vai onko jotain erikoisliikkeitä mistä löytyis ? helsingissä asustelen....

Mää just myyn semmosia kirpillä merkkiä Sisley, koko 38-40.Käytetty pari kertaa. Matalavyötäröiset. 6e.

Yleisesti ottaen suora tai lievästi alaspäin levenevä bootleg-lahje ovat imartelevampia vaihtoehtoja lanteikkaalle ja voimakasreitiselle. Lahje tasapainottaa lantion leveyttä ja saa reiden näyttämään hoikemmalta. Lisää pituutta jalkoihin saa käyttämällä korkeita kenkiä ja farkkuja, joiden lahje laskeutuu koron puoliväliin asti.

*kopsattu teksti*

Joo oon tietoinen tuosta, mutta jyrkästi eri mieltä käytännössä.

Jos leveä lantio ja reisiin on kertynyt muotoja->Bootcut korostaa näitä.Samoin jos ns. "Petite vartalo" eli alle 162cm,Bootcut korostaa lantiota ja saa sääret helposti näyttämään lyhyemmiltä. En toki sano et Bootcut olisi huono farkkumalli. Se riippuu niin monesta eri vartalontekijästä. Mutta kaikista paras on kun kysyt myyjän apua ja rehellistä mielipidettä. (Tarkoittaa tietenkin että sitten pitää olla myös osaava myyjä) :)

Yhteistyössä