[QUOTE="vieras";24567671]Siis häh, ihan varmasti saat tuollaisen operaation jälkeen jotain tujumpaa troppia, kuin Burana! Mulla leikattiin ''vaan'' kaksi viisaudenhammasta kuukausi sitten, toinen oli kasvanut leukaan kiinni ja ihan riitti kun ennen leikkausta sanoin että haluan sitten jotain buranaa vahvempaa myös toipumiseen. Parinkymmenen tabletin pakkauksesta otin kahden päivän aikana yhteensä kuusi, loput ovat kaapissa odottamassa kun kuukauden päästä leikataan myös toiselta puolelta viisurit.[/QUOTE]
Lääkäri sanoi ihan suoraan, että Buranaa ja Panadolia. Uskoisin silti, että voi esim. tk-päivystyksestä hakea vahvemmat lääkkeet jos ei muu auta. Ei mulle muistaakseni annettu Buranaa vahvempaa silloinkaan kun viisurit leikattiin, mutta ne oli ihan helpot hampaat, en ois välttämättä tarvinnukaan muuta.
En tosiaankaan jää kärvistelemään kipujeni kanssa pelkän puranan ja panadolin kanssa jos niistä ei ole apua, mutta kai se lääkäri osaa asiansa ja tietää, kun se tekee ilmeisesti aika usein noita leikkauksia.. toivottavasti!
Jotenki hölmöä vaan vedota siihen, että Panacodiin jää koukkuun niin helposti. Joo, onhan se sellanen lääke, jota voi käyttää väärin ja johon voi tulla riippuvaiseksi, mutta ei mulle ikinä ennenkään ole mitään vierotusoireita tullu.