Mä vaan
Mua on vaivannut jo jonkin aikaa sellainen asia,kun luin jostain että synnytyksessä kannattaa pitää leuka rentona. Miksi? Ja mihin auttaa tai perustuu? Kertokaa tyhmälle??!!
Piitä ihan paikkansa. Elikkä miksi, siksi että jos saat leukasi rennoksi niin silloin saat myös alavatsasi rennoksi. Idea on se että silloin kun tulee supistus niin leuka rennoksi jolloinka supistus ei tunnu niin kivuliaalta.Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2004 klo 22:32 Mä vaan kirjoitti:Mua on vaivannut jo jonkin aikaa sellainen asia,kun luin jostain että synnytyksessä kannattaa pitää leuka rentona. Miksi? Ja mihin auttaa tai perustuu? Kertokaa tyhmälle??!!
Uskaltaudun neuvomaan...Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2004 klo 17:50 Hilppa kirjoitti:Oon lukenu tuosta ja yrittäny harjotella sitä :kieh: ..mut en oikein osaa sitää..oon niin toivoton hallitsemaan kehoani missään tilanteessa..
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2004 klo 22:32 Mä vaan kirjoitti:Mua on vaivannut jo jonkin aikaa sellainen asia,kun luin jostain että synnytyksessä kannattaa pitää leuka rentona. Miksi? Ja mihin auttaa tai perustuu? Kertokaa tyhmälle??!!