Letuista asiaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oletteko kokeilleet Dr Oetkerin Ohukaisaineksia? Tuleeko niistä minkälaisia lättyjä? Vai pitäisikö suosiolla tehdä taikina itse?

Entäs jauhelihatäyte, löytyykö keltään hyvää ohjetta? Saa olla oikein mausteistakin, ei mitään harmaata ja mautonta :)

itse tehden saa parempaa, kun tekee kunnon aineista.
Noista ohukaisaineista tulee jotenkin kamalan kitkeriä lättyjä, joskus kokeiltiin retkellä, mutta enää ei.

ai niin, jauhelihasta jos haluaa mausteisen nin lisää niitä taco/tortillamausteita, jos et jaksa itse mausteita (sipulia, valkosipulia, paprikajauhetta, chiliä, suolaa esim.) sekoittaa

Alkuperäinen kirjoittaja kokoko:
itse tehden saa parempaa, kun tekee kunnon aineista.
Noista ohukaisaineista tulee jotenkin kamalan kitkeriä lättyjä, joskus kokeiltiin retkellä, mutta enää ei.

Joo itekin ajattelin retkiolosuhteissa kokeilla, mutta jos ne eivät ole mitään oikeaan taikinaan verrattuna, niin en sitten testaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kokoko:
ai niin, jauhelihasta jos haluaa mausteisen nin lisää niitä taco/tortillamausteita, jos et jaksa itse mausteita (sipulia, valkosipulia, paprikajauhetta, chiliä, suolaa esim.) sekoittaa

Kyllä minä jauhelihan maustaa osaan, mutta ajattelin että mitä muuta laittais kun jauhelihaa ja mausteita. Paprikaa? Sipulia? Mitä yleensä tommosiin täytteisiin laitetaan?

Yhteistyössä