Lestadiolainen 17v naimisiin

  • Viestiketjun aloittaja lähetä n
  • Ensimmäinen viesti
lähetä n
Naapurin 17 tyttö on menossa naimisiin vl pojan kanssa. He eivät ole kuulemma suudelleet, eikä mitenkään hyväileet ja siksi mennään kovaa naimisiin ettei saastuta
 
No mitä eroa sillä on, meneekö naimisiin vai asuuko muuten yhdessä? Helpompihan se on avioliitosta tarvittaessa erota, kun laki määrää miten ositus käy, ei tarvi tapella.
Ite oon muuttanu 16v miehen kanssa yhteen ja en näe kyllä mitään eroa siinä, ollanko naimisissa vai asutaanko muuten yhdessä.
 
olga
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
No mitä eroa sillä on, meneekö naimisiin vai asuuko muuten yhdessä? Helpompihan se on avioliitosta tarvittaessa erota, kun laki määrää miten ositus käy, ei tarvi tapella.
Ite oon muuttanu 16v miehen kanssa yhteen ja en näe kyllä mitään eroa siinä, ollanko naimisissa vai asutaanko muuten yhdessä.
peesi
 
kyllä vaan
oikeassa olet siinä että Raamatun mukaan ei tarvitse mennä naimisiin,mutta silloin kun ollaan sukupuoliyhteydessä kumppanin kanssa niin siitä alkaa iankaikkinen liitto josta ei ole lupaa erota. Eli yhdynnässä mies ja nainen lupautuvat toisilleen,toki muonet haluavat juhlistaa tätä liittoa ja nyly perimysjärjestysen vuoksi halöuavat myös virallistaa suhteen=)
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja kiire kiire:
kauheella kiireellä naimisiin, että pääsee panemaan... tää se pää osallinen motiivi on.
Mikä olisi parempi motiivi? Sekö että saa pitää ihanat hääjuhlat vai se, että halutaan sillä juhlistaa sitä että ollaan 20 vuotta pantu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja aurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Jes...kohta alkaa synnytyskone käymään..sääliksi käy tuota nuorta tyttöä:(
hah sääli vaan ittees..
Ei minua mikään muu, mutta osa noista kuolee juuri siihen raskauksien määrään... ei naisen kroppa jaksa loputtomiin.
Muuten ei todellakaan mitään pahaa! Hyvä vaan kun ei ole "langennut" mihinkään vielä!
En sitten tiedä harjottaako tän ongelman ratkaisuun pidättäytymistä välillä vai mitä mutta juuri se ehkä käy sääliksi jos joutuu kärsimään "turhaan".
 
Alkuperäinen kirjoittaja aurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Jes...kohta alkaa synnytyskone käymään..sääliksi käy tuota nuorta tyttöä:(
hah sääli vaan ittees..
Ja siinä asiassa oonkin kade ja säälin itseäni, että menin hölmöilemään jonkun idiootin kanssa tän "ekan kerran" Voi kun olisin itsekkin ollut noin järkevä!
Mutta se seuraava askel hirvittää tuossa.
Mutta olen eri kulttuurista ja ehkä vain siksi hirvittää, että on niin vieras asia.
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onnea heille! saako 17 v mennä naimisiin?
Saa erityisluvalla=)
Joskus ennen sai, ja syy oli se että morsian oli raskaana. Nykyisin ei enää onnistu.
Kyllä sitä presidentinluvalla vai miksi sitä sanotaan niin saa mennä. Mun tuttavan 17v tyttö meni erikoisluvalla naimisiin... ja eroskin jo vajaan vuoden päästä :/
 

Yhteistyössä