Hetken mielijohteesta naimisiin

• Viestiketjun aloittaja Joyjoy
  • Ensimmäinen viesti
Joyjoy
Onko kukaan mennyt läpällä naimisiin kaverinsa tai vaikka poikaystävän kanssa naimisiin? Se on kuitenkin aika helppoa.
Mulla on nyt eräänlainen veto menossa ja kumpikaan jos ei luovuta niin naimisiin mennään :D

No hupinsa kullakin kai...

oootte sitten ihan valmiita olemaan sen tyypin kansa lopun ikää vaikka joku houkuttelevampi tulis eteen tai jos toinen rupee ärsyttää.
jos elätte vanhaksi niiin aika pitkä aika ola yhdessä.

mutta joo me oltiin oltu yhessä 4 vuotta ennen naimisiin menoa. eli ei hetken mielijohteesta.

ihan mielenkiinnosta :D
millainen veto teillä on?
onko joku vanha kaveri?
oootko kkuitenkin kinnostunut hänestä?

Olen tasan kerran mennyt naimisiin tai ollut kihloissa. Saman miehen kanssa molemmat, ja naimisissa ollaan edelleen. Ei naimisiin pidä mennä hetken mielijohteesta, eikä huvikseen!! Mihin ihmeeseen tämä nykymaailma on menossa?!?! :eek: :(

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Aika vaikea mun mielestä mennä suomessa hetken mielijohteesta naimisiin kun se vaatii vähintää 7vrk selvityksineen.
Jep.

Tuli mieleen ku yks tuttu oli nousuhumalassa maistraatissa täytelly papereita poikaystävänsä kanssa ja luuli olevansa sitten heti jo naimisissa :LOL:

salassa harmaana
Menin naimisiin 4kk tuntemisen jälkeen :-D aikanaan. Olin silloin parikymppinen..
Erottiin 3,5v kuluttua. Vuoden jälkeen suhde muuttui niin paljon. Mies oli ihan muuta kuin kuvittelin.
Ei mua kaduta. Nyt olen naimisissa miehen kanssa jonka kanssa asuin eka saman katon alla 5 vuotta ja 3kk ennen kuin menin naimisiin ja saimme ekan lapsemme. Kukaan palstalla ei tiedä että olen ollut aiemmin naimisissa...

ei tulisi mieleenkään
Sinä olet varmaan niitä jotka takaavat toisten lainoja tuosta vaan. Ja tekee muitakin typeriä sopimuksia joiden merkitystä ei ymmärrä.

Muistakaa, että avioeron hakeminen maksaa.

Joyjoy
Ainahan voi erota jos ei toisen pärstä miellytä. Tämä mies on siis kyllä miesystäväni, mutta olemme olleet suht vähän aikaa yhdessä.
Läpästähän se lähti ja nyt kumpikaan ei kait halua myöntää ettei uskalla viedä vitsiä loppuun. Minä en ainakaan hannaa...
Niin no hetken mielijohde, siis kun tämä juttu on ollut itämässä ja hääpäivä päätetty, se on tosin vasta kesällä että aikaa perääntyä on vielä.
Mutta tulipa vaan mieleen onko kukaan "keksinyt" moista, kun se kuitenkin on ilmaista :D

Itse en siis arvosta avioliittoa mitenkään pyhäksi asiaksi, en kyllä haluaisi useita kertoja vihillä käydä, mutta kyllä tää mulle sopii...

vieras
Lapsellista touhua, sanoisin. Pahimmassa tapauksessa riskeeraat moisella typeryydellä ystävyytesi tämän ihmisen kanssa, aiheutat läheisissäsi huolta ja murhetta, selittelet vielä tulevaisuudessa jollekin elämäsi miehelle ja mahdollisille lapsillesi, että oletkin toisen kanssa ollut naimisissa ja eronnut. Itku pitkästä ilosta, että varo vaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Joyjoy:
Alkuperäinen kirjoittaja no ei:
Tuskinpa on toista yhtä tolloa pariskuntaa.
Ei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti ;)
minusta naimisin meno kuulluu otaa vakavasti. molempien miettiä haluaako elää tämän tyypin kanssa myös siellä vastoinkäymisissä.

mutta teillä vielä aikaa tutustua toisiinne tässä.
kuinka kauan olette yhessä olleet?asutteko yhessä?

Yhteistyössä