Ihan samoja ajatuksia on minullakin. Himottaa nainen ja ajatus naisen kanssa rakastelusta. Miehet kiinnostavat kuitenkin toisella lailla, en pysty kuvittelemaankaan etta rakastuisin naiseen, mutta seksuaalisesti kiihottaa ajatus naisen kanssa rakastelusta aivan vietavasti. Ja tietenkaan ei myos kuka tahansa nainen herata naita haluja. Monta kertaa esim. ystaviani ja muita naisia katsellessa ja heita miettiessani siis silla silmalla, olen todennut, etta suurinosa heista ei herata naita haluja minussa.
Kuitenkin kerran joitakin vuosia sitten kannissa homma lipsui yhden ystavattareni ja yhden miehen kanssa siten, etta sekstasimme kolmestaan. Tama ystavani kiihotti minua seksuaalisesti. Mina olin triossa enemmankin naisen kimpussa kuin miehen ja suoraan sanoen olisin halunnut olla kahden hanen kanssaan ilman sita miesta. Sen jalkeen ystavyytemme on jatkunut normaalina, vaikka kyllahan seuraavana aamuna molemmat olimme noloja, mutta paatimme, etta emme anna sen vaikuttaa ystavyyteemme.
Sanoisinko nain, etta jos joku ystavani ehdottaisi minulle seksia, ottaisin asian avoimin mielin vastaan, siis ehdotuksen. Ei ehdotuksesta kannata vaivaantua tai loukkaantua, siihenhan voi aina vasta etta ei. Ja jos kyseinen ystavani vetoaisi minuun seksuaalisesti mieli hyvin heittaytyisin kokeilemaan. Ja jos ei sanoisin ystavallisesti, etta ei minua kiinnosta ajatus, mutta etta turha ehdotuksesta on nolostua ja etta kiva kuulla, etta heratan seksuaalisia haluja. Ehdotukset kannattaa aina ottaa kohteliaisuutena.
Haluaisin myos uusia tuon kokemuksen, en ystavani kanssa, vaikka toisaalta ystavien kesken on luottamus, joka voi tehda siita parempaa ja kauniimpaa kuin jonkun ventovieraan kanssa. Olisi ihana saada rakastella jonkun kauniin (minun silmissani) naisen kanssa. Haaveilen naisesta, jolla on ihanat rinnat, kaunis iho, kaunis pylly ja ihana pimppi. Olisi ihana rakastella hitaasti, nautinnollisesti herattaen kaikki aistit, keskittya nauttimaan ja antamaan nautintoa.
Joskus olen myos pohtinut pitaisiko menna jonnekkin jossa saattaisi suuremmalla varmuudella kohdata jonkun ihanan naisen, mutta ei minusta siihen taida olla kuitenkaan. Ja ihan herkasti en myoskaan lahtisi itse ehdottelemaan muille, edes ystavilleni, kylla jollain tavalla pitaisi saada signaalia, etta voisi mahdollisuuksia olla. Ja myos naita parinhaku sivuja olen joskus katsellut, mutta sitakaan en ole tehnyt loppujen lopuksi. Ja mitaan lesbonaista tai miesmaista naista en voisi edes kuvitella rakastelevani, toivoisin mielellani naisen olevan suurinpiirtein samoilla linjoilla halujen ja toiveiden suhteen kuin mina.
Koskaan en ole itseani sen kummemmmin luokitellut, mutta lesbo en ainakaan ole, ehka bi, vaikka enemman miehiin kallellaan.
Toisaalta olisi kiva ehka tutustua johonkin mukavaan naiseen nain netin kautta ja vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia aiheesta ja ystavystya. Ehka jonain paivana voisimme yhdessa toteuttaa tuon unelman, jos halut osuisivat kohdalleen ja jos ei olisipa ainakin yksi ystava lisaa.