lesbon nuoleminen

• Viestiketjun aloittaja Mies
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
7111
Heti päästyään yli siitä, että olet mies....... periaatteessa ja tosielämässä kyllä. Olettaen siis, että osaat ja että ylitse pääseminen ylipäänsä on kyseisen naisen kohdalla missään olosuhteissa mahdollista.

mieti
tykkäisitkö sinä, jos mies ottaisi sinulta suihin? Olettaen nyt, että ap on hetero... Luulisin, että juuri sen verran lesbo tykkäisi siitä, että mies nuolee. Et varmaankaan pääsisi niin pitkälle yhdenkään lesbon kanssa, bi:t on asia erikseen.

ap
Tämä nimimerkin ""mieti"" mielipide oli hyvä.
En tykkäisi, että mies ottaisi minulta suihin, mutta minä olen hetero. Eikö lesbot ole vähän kuin homot eli taas luulisi, että on sama, vaikka mies nuolisi lesbon pillua.

mieti
Minä kun olen myös hetero enkä edes tunne yhtään lesboa henkilökohtaisesti, en voi varmuudella asiaan sanoa mitään. Mun käsitys kuitenkin on, että lesbot ovat nimenomaan kuten homot eli kiinnostuvat ja kiihottuvat saman sukupuolen edustajista. Siis naisista, lesboja kun ovat. Jos mies ei pätkän vertaa seksuaalisesti kiinnosta, voisin kuvitella, ettei mies kielihommissa sytytä sen vertaa, että lesbo miehen hommiin ottaisi. Luuletko, että homomies tykkäisi siitä, että nainen ottaa häneltä suihin? Tai mies kuin mies, ehkä sillä ei olisikaan niin väliä. Luulen kuitenkin, että naiselle on.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä