Lepan ölinään kyllästyneet

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Käsittääkseni hän on DI-insinööri, ja tuo asian melko usein esille.
Luultavasti surkea kirjoitustyyli on tarkoin harkittu, ja yrittää sillä muka alentaa itsensä maan matosten tasolle, ja haalia lisää kannattajia kokoomukselle.
Ei pure minuun moinen lähestymistapa.
Me nykyajan isoäidit olemme tietotekniikan koukussa. En omista telkkaria ja lapseni asuvat ulkomailla. Minulle on täysin yhdentekevää mitä mieltä persoonastani on joku huonotapainen tyyppi, joka ei keksi elämäänsä muuta hupia kuin kirjoitusteni kyttäämisen.
Setishän etsii sua ketjuissa ja jos oot pois, vinkuu sun perään, et pääsis vttuileen.
Tää on näille elämäntapa. Mut niinhän se on. Ei kaikilla ole kovinkaan paljon sisältöä elämässä.

vierailija
Setishän etsii sua ketjuissa ja jos oot pois, vinkuu sun perään, et pääsis vttuileen.
Tää on näille elämäntapa. Mut niinhän se on. Ei kaikilla ole kovinkaan paljon sisältöä elämässä.
Neuvoin häntä aikoinaan kirjautumaan, että tilanne rauhoittuisi.
En tiedä miten monta sekoa roikkuu kintereilläni. Pientähän tämä kiusa on siihen verrattuna miten paljon viranomaiset ja julkisuuden henkilöt saavat osakseen ikävää postia.
Ylellä on parhaillaan vaalitentti.
Vaalien takia palsta taas kuumenee ja riitely kiihtyy.

vierailija
Neuvoin häntä aikoinaan kirjautumaan, että tilanne rauhoittuisi.
En tiedä miten monta sekoa roikkuu kintereilläni. Pientähän tämä kiusa on siihen verrattuna miten paljon viranomaiset ja julkisuuden henkilöt saavat osakseen ikävää postia.
Ylellä on parhaillaan vaalitentti.
Vaalien takia palsta taas kuumenee ja riitely kiihtyy.
ja me neuvotaan sinua kirjautumaan että rauhottuisit
melkoisen ketjun sait nytkin kasaan lyhyessä ajassa

vierailija
Vertaisin Alepan järjettömyyden juoksua jälleen kerran Flipperipeliin, jonka lasikaton joku nostaa pois ja kaataa pelikentälle 10 litran sangollisen teräskuulia 🤣

(siellähän pitäisi oikeasti olla vaan yksi kuula kerrallaan, nuoriso tuskin tietää mitään tuosta pelistä)
Aika monessa pelissä saa palkintona useampiakin kuulia kentälle samaan aikaan. Ehkä sä olet vain huono pelaaja

Valehtele vähemmän 🙄

Alepan koko elämä on täällä, häneen valitettavasti törmää ihan jokaisessa ketjussa. Ja kehuu vielä notkuvansa Vauvallakin (räyhäämässä tietty).

Aika monessa pelissä saa palkintona useampiakin kuulia kentälle samaan aikaan. Ehkä sä olet vain huono pelaaja
En ole peliongelmainen kuten sinä. Ei minua näy koskaan automaateilla notkumassa. En muuten edes tiedä tuleeko siinä jollain tasolla lisäkuulia, ämpärillistä ei ainakaan, mutta missasit kuitenkin koko pointin 🙄

vierailija
ja me neuvotaan sinua kirjautumaan että rauhottuisit
melkoisen ketjun sait nytkin kasaan lyhyessä ajassa
Sotket pahasti vierailija-kirjoittajia toisiinsa.
En taatusti kirjaudu tälle palstalle muutaman sekavan ja harhaisen kirjoittajan takia.
Olette tai he ovat hyökkääviä ja pelottavia persoonia.
Avasin sähköpostin, jossa ay-liikkeeni pahoitteli lähipäivinä sattunutta tragediaa.
Viestissä lohdutettiin työkavereita, ja neuvottiin pitämään huolta toisistaan.
vanhus surmasi äkkipikaistuksissaan sukulaismiehen., jos oikein ymmärsin uutisen.
En klikkaa auki ikäviä uutisia. Sama juttu tämän palstan kirjautuneiden kanssa.
Fiehukaa miten haluatte tällä palstalla. Sekoilunne eivät minua hetkauta millään tavalla.

vierailija
Sotket pahasti vierailija-kirjoittajia toisiinsa.
En taatusti kirjaudu tälle palstalle muutaman sekavan ja harhaisen kirjoittajan takia.
Olette tai he ovat hyökkääviä ja pelottavia persoonia.
Avasin sähköpostin, jossa ay-liikkeeni pahoitteli lähipäivinä sattunutta tragediaa.
Viestissä lohdutettiin työkavereita, ja neuvottiin pitämään huolta toisistaan.
vanhus surmasi äkkipikaistuksissaan sukulaismiehen., jos oikein ymmärsin uutisen.
En klikkaa auki ikäviä uutisia. Sama juttu tämän palstan kirjautuneiden kanssa.
Fiehukaa miten haluatte tällä palstalla. Sekoilunne eivät minua hetkauta millään tavalla.
täällä on liikaa minä-minä-minä harmaita jotka kuvittelee kaikkien tunnistavan juuri vain ja ainoastaan itsensä suuresta harmaasta massasta

haluaisin oppia fiehumaan
-miten sitä tehhään?

vierailija
täällä on liikaa minä-minä-minä harmaita jotka kuvittelee kaikkien tunnistavan juuri vain ja ainoastaan itsensä suuresta harmaasta massasta

haluaisin oppia fiehumaan
-miten sitä tehhään?
Ränttivirheitä sattuu, enkä ole niistä moksiskaan. Otin iPadistani pois oikuluvun, koska siitä oli enemmän harmia kuin hyötyä.
Radion talousohjelmassa puhutaan häpeästä ja velkaantumisesta.
Perustin aikoinaan tälle palstalle Häpeä-ketjun. Sitä lyömäasetta käytetään runsaasti myös tällä palstalla. Yhden kirjaimen virheestä luokitellaan ihminen täysin toivottomaksi ihmiseksi. Eipä ihme ettei maahanmuuttajilla ole motivaatiota oppia virheetöntä suomen kieltä. Yo-kirjoituksissa läidinkieli tipahti laudaturista magnaan muutaman virheen takia. Opettajani sanoi ettei uusiksi sanaa saa käyttää. Nykyään sanomalehtien otsikoissa harva se päivä lukee sana uusiksi.
Sisareni kirjoittaa lehtiin, ja on kirjoittanut ainakin yhden kirjan.
Olen aina istunut työelämässä tietokoneen ääressä. Nautin tavallaan siitä, että saan mollausta tällä palstalla täysin olemattomista asioista. Ihmisillä on ilmeisesti tarve tuntea ylemmyyttä.

vierailija
Ränttivirheitä sattuu, enkä ole niistä moksiskaan. Otin iPadistani pois oikoluvun, koska siitä oli enemmän harmia kuin hyötyä.
Radion talousohjelmassa puhutaan häpeästä ja velkaantumisesta.
Perustin aikoinaan tälle palstalle Häpeä-ketjun. Sitä lyömäasetta käytetään runsaasti myös tällä palstalla. Yhden kirjaimen virheestä luokitellaan ihminen täysin toivottomaksi ihmiseksi. Eipä ihme ettei maahanmuuttajilla ole motivaatiota oppia virheetöntä suomen kieltä. Yo-kirjoituksissa läidinkieli tipahti laudaturista magnaan muutaman virheen takia. Opettajani sanoi ettei uusiksi sanaa saa käyttää. Nykyään sanomalehtien otsikoissa harva se päivä lukee sana uusiksi.
Sisareni kirjoittaa lehtiin, ja on kirjoittanut ainakin yhden kirjan.
Olen aina istunut työelämässä tietokoneen ääressä. Nautin tavallaan siitä, että saan mollausta tällä palstalla täysin olemattomista asioista. Ihmisillä on ilmeisesti tarve tuntea ylemmyyttä./korjaus: oikoluvun

vierailija
En ole peliongelmainen kuten sinä. Ei minua näy koskaan automaateilla notkumassa. En muuten edes tiedä tuleeko siinä jollain tasolla lisäkuulia, ämpärillistä ei ainakaan, mutta missasit kuitenkin koko pointin 🙄
Flipperikisoja järjestetään ihan sm-tasolla. Se ei ole mikään peliongelmaisten automaattipeli. Sinähän sillä lähdit pätemään...

vierailija
”läidinkieli”
Kiitos huomiostasi. Käy korjaamassa virheeni.
Olen tottunut kymmensormijärjestelmään.
Makoilen pitkäkseni tabletti polvellani, ja naputtelen tekstiä kahdella sormella.
Teetkö itse koskaan elämässäsi muita virheitä kuin piikittelet ja piruilet mammapalstalla? Pohdi sitä tovi, ja perusta sitten aiheesta uusi ketju.
Kutsu ketjuusi koolle kaikki häntäkärpäseni. Älkää äitykö pistelemään toisianne. Teissähän ei ole mitään virheitä. Äidinkielenne ja kirjoitustyylinne ovat kirjallisuuden Nobelin arvoisia.

vierailija
Kiitos huomiostasi. Käy korjaamassa virheeni.
Olen tottunut kymmensormijärjestelmään.
Makoilen pitkäkseni tabletti polvellani, ja naputtelen tekstiä kahdella sormella.
Teetkö itse koskaan elämässäsi muita virheitä kuin piikittelet ja piruilet mammapalstalla? Pohdi sitä tovi, ja perusta sitten aiheesta uusi ketju.
Kutsu ketjuusi koolle kaikki häntäkärpäseni. Älkää äitykö pistelemään toisianne. Teissähän ei ole mitään virheitä. Äidinkielenne ja kirjoitustyylinne ovat kirjallisuuden Nobelin arvoisia.
Sitä saat mitä tilaat.

vierailija
Sitä saat mitä tilaat.
En ole koskaan tilannut tältä palstalta yhtään mitään.
Katsoin Ylen 7:30 uutiset. Sain tietää, että lasten ja nuorten mielenterveysongelmat ovat lisääntyneet.
Sen huomaan myös tästä palstasta.
Jos sinun tehtävä on estää apua tarvitsevien kirjoittelu tällä palstalla, ja heidän auttaminen, olet onnistunut tehtävässäsi. Tämä palsta on nykyään muutaman mustan ja sinun kaltaisten lytttääjien kokoontumisajopaikka.

vierailija
En ole koskaan tilannut tältä palstalta yhtään mitään.
Katsoin Ylen 7:30 uutiset. Sain tietää, että lasten ja nuorten mielenterveysongelmat ovat lisääntyneet.
Sen huomaan myös tästä palstasta.
Jos sinun tehtävä on estää apua tarvitsevien kirjoittelu tällä palstalla, ja heidän auttaminen, olet onnistunut tehtävässäsi. Tämä palsta on nykyään muutaman mustan ja sinun kaltaisten lyttääjien kokoontumisajopaikka.
tässäsinulle kirjaimia, joita voit lisätä ja vähentää, jos tekstiini jäi virheitä.
abcdefghijklmnopqrstuvwåäö.

vierailija
Miten voimme keskustella aiheesta, joka on puusta, betonista, muovista ja teräksestä rakennettu ruokakauppa?
Mieluummin keskustelen kotipihassani iloisesti vipeltävästä alepan robotista.
Jos kaupparobotti kellahtaa selälleen ojaan, laite pyytää kauniisti apua.
Olen melko varma, ettei tämän palstan väestä yksikään ei auttaisi alepa-robottia. Niin vahva kauna ja viha heidän viesteistä huokuu kauppareppanaa kohtaan.

Jos olen oikein ymmärtänyt että kenestä tässä puhutaan, niin, minulle hän on esittäytynyt hyvänä kirjoittajana, elämäänsä jakavana huumorintajuisena tyyppinä.❤
Ehdoton rikkaus tänne one linereiden/tosikkojen valtakuntaan!❤

Olemme säännöllisesti hänen kanssaan sukset ristissä mutta se ei haittaa mitään!🤗

t. Sori sydämistä jos mainitsemani henkilö luet tämän!😁

vierailija
Niin makaat kuin petaat ja katse vielä peiliin kun heräät puuroa keittelemään. Olemalla ihmisiksi sinuun ja teksteihisi ei puututtaisi.
Miksi mollaat ja levität jatkuvasti väärää tietoa esim. vihreistä ja vasemmistosta?
Olet taas aloittanut uuden ketjun aiheesta.
Paljonko saat liksaa, kun saat torpedoitua epämieluisan kirjoittajan palstalta?

Yhteistyössä