Lepan ölinään kyllästyneet

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En tykkää kirjoituksistani enkä halua vaihtaa yhtäkään ajatusta kanssasi.
Luulin, että asia on tullut sinulle selväksi jo kauan sitten.
Kruuttiksella on ongelmia suhtautua täyspäisiin voimakkaisiin naisiin, jotka tuovat mielipiteensä esiin esim politiikasta tms. Se odottaa, että naiselle saa kyllä päsmäröidä, mutta nainen ei saa sanoa takaisin. Jos sanoo, vika on siinä naisessa.
Taitaa olla päästänsä vanhanaikainen.

vierailija
vierailija
Kruuttiksella on ongelmia suhtautua täyspäisiin voimakkaisiin naisiin, jotka tuovat mielipiteensä esiin esim politiikasta tms. Se odottaa, että naiselle saa kyllä päsmäröidä, mutta nainen ei saa sanoa takaisin. Jos sanoo, vika on siinä naisessa.
Eniten minua tympi hänen kehuskelu koulutuksellaan, ja jatkuva kokoomuspuolueen ylistys. Tyyppi kirjoittaa surkeaa tekstiä, ja on alisteisessa parisuhteessa.
En ole koskaan sietänyt riistan metsästäjiä. Kai sain heihin kammon lapsuudessani. En ymmärrä miksi hän lukee kirjoituksiani.
Tarkoitukseni on saada naisten silmät avautumaan. Elämässään kannattaa panostaa vain terveisiin ja järkeviin asioihin. Surettaa äidit, joiden jälkikasvu on höyrähtänyt turhuuden toreille. Joskus järki on kuitenkin otettava käyttöönsä.
Ps. Koneessani ei ole oikolukua. Joka niistä irvailee on luultavasti Setis harmaana.
Siinä tyyppi, jota en siedä ollenkaan.

vierailija
Eniten minua tympi hänen kehuskelu koulutuksellaan, ja jatkuva kokoomuspuolueen ylistys. Tyyppi kirjoittaa surkeaa tekstiä, ja on alisteisessa parisuhteessa.
En ole koskaan sietänyt riistan metsästäjiä. Kai sain heihin kammon lapsuudessani. En ymmärrä miksi hän lukee kirjoituksiani.
Tarkoitukseni on saada naisten silmät avautumaan. Elämässään kannattaa panostaa vain terveisiin ja järkeviin asioihin. Surettaa äidit, joiden jälkikasvu on höyrähtänyt turhuuden toreille. Joskus järki on kuitenkin otettava käyttöönsä.
Ps. Koneessani ei ole oikolukua. Joka niistä irvailee on luultavasti Setis harmaana.
Eiks Kruuttis ole jokin amistasoinen tyyppi? Ja vieläpä Lounais-Suomen periferiasta lähtöisin. Mut kyllä se ymmärtää, et ensin haukku sut ja sit penäsi keskusteluun haukkumattomuutta. Se ei ole ihan ilman älyä.

Tällä palstalla on liian vähän jäljellä teikäläisiä, jotka jaksaa pitää naisten puolia. Tois järjen ääntä näihin miehet voittaa naiset urheilussa -juttuihin.

Mut varmasti opetan pojalleni sydämen sivistystä ja mielen tyyneyttä.

vierailija
Eiks Kruuttis ole jokin amistasoinen tyyppi? Ja vieläpä Lounais-Suomen periferiasta lähtöisin. Mut kyllä se ymmärtää, et ensin haukku sut ja sit penäsi keskusteluun haukkumattomuutta. Se ei ole ihan ilman älyä.

Tällä palstalla on liian vähän jäljellä teikäläisiä, jotka jaksaa pitää naisten puolia. Tois järjen ääntä näihin miehet voittaa naiset urheilussa -juttuihin.

Mut varmasti opetan pojalleni sydämen sivistystä ja mielen tyyneyttä.
Käsittääkseni hän on DI-insinööri, ja tuo asian melko usein esille.
Luultavasti surkea kirjoitustyyli on tarkoin harkittu, ja yrittää sillä muka alentaa itsensä maan matosten tasolle, ja haalia lisää kannattajia kokoomukselle.
Ei pure minuun moinen lähestymistapa.
Me nykyajan isoäidit olemme tietotekniikan koukussa. En omista telkkaria ja lapseni asuvat ulkomailla. Minulle on täysin yhdentekevää mitä mieltä persoonastani on joku huonotapainen tyyppi, joka ei keksi elämäänsä muuta hupia kuin kirjoitusteni kyttäämisen.

Ja sun mielestä alepa ja fm on haukkujia.
niin ovat

olen vanhanaikainen mutta mulla ei ole vaikeuksia suhtaantua täyspäisiin ihmisiin eikä se riipu sukupuolesta

en muista että olisin kehuskellut koulutuksellani

Käsittääkseni hän on DI-insinööri, ja tuo asian melko usein esille.
Luultavasti surkea kirjoitustyyli on tarkoin harkittu, ja yrittää sillä muka alentaa itsensä maan matosten tasolle, ja haalia lisää kannattajia kokoomukselle.
Ei pure minuun moinen lähestymistapa.
Me nykyajan isoäidit olemme tietotekniikan koukussa. En omista telkkaria ja lapseni asuvat ulkomailla. Minulle on täysin yhdentekevää mitä mieltä persoonastani on joku huonotapainen tyyppi, joka ei keksi elämäänsä muuta hupia kuin kirjoitusteni kyttäämisen.
en muista että olisin kehuskellut koulutuksellani

vierailija
Samaa olen ajatellut. Yhdestä hänen viestistä päättelin, että hän on kehari tai jossain tekemisissä heidän kanssa. Hänessä ja Setiksessä on ainakin yksi yhteinen piirre. He ruotivat kirjoittajan persoonallisuutta eivätkä päästä irti saalistaan.
Olen aina neuvonut tällä palstalla, ettei mustien kanssa kannata vaihtaa ajatuksia eikä tälle palstalle pidä missään tapauksessa kirjautua.
Samaa mieltä mustien välttelystä, varsinkin taxeissa.

Ilmiantakaa jokainen hänen humalainen riidanhaastoviesti ja kohta saa taas pulikka viihdyttää itseään yksin kotona kiuluun pieremällä.

PVR eli PalstanVapautusRintama
Niitä riidanhaastoviestejä hänellä kyllä riittää, joten meidän pitää jakaa vuorot, muuten ei kenenkään aika yksin riitä 😁

Isot 👍👍👍 tästä ketjusta aapeelle 👍

En ole ehtinyt vielä lukea ketjua vielä läpi, palataan myöh….

• Tykkää
Reactions: kruuttis
lepan tunnistaa siitä että se kirjoittaa puolen ruudun mittaisia sinänsä kohtuullisella suomen kielellä olevia stooreja jossa hyppii asiasta toiseen kuin hepokatti

stoorit on hyvin minä-keskeisiä
Vertaisin Alepan järjettömyyden juoksua jälleen kerran Flipperipeliin, jonka lasikaton joku nostaa pois ja kaataa pelikentälle 10 litran sangollisen teräskuulia 🤣

(siellähän pitäisi oikeasti olla vaan yksi kuula kerrallaan, nuoriso tuskin tietää mitään tuosta pelistä)

Yhteistyössä