Lepan ölinään kyllästyneet

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä olen nyt usemman kuukauden täällä kirjoitellut ja lueskellut, mutta täytyy kyllä sanoa, että en erota nimettömänä kirjoittavia toisistaan. Mistä tietää, kuka on "Lepa"? Palsta on niin täynnä mitä tpäättömämpiä kirjoittajia ja kirjoituksia, että en itse ainakaan ota tolkkua.
Kyllä ne oppii tunnistamaan. Vaikka sen, ettei noita persuja ole kuin yks vakkarikirjoittaja ja yks ehkä vastailee sille joskus. Ovat jokseenkin aina "yhtäaikaa" pois.
9mm teksit tunnistaa. Fm käy täällä välillä harmailemassa. Setis on oikeasti nainen. Tän ketjun ap ottaa vuorotellen tyypit silmätikuikseen ja tekee niistä tällaisia herjausketjuja. Lissu harmailee noissa venäjähommissa.
Huomasinkin, että tänne on tullut yks tai kaks uutta kirjoittajaa. Susta on vaikea ottaa selvää, ja suosittelen lämpimästi pitämään asian niin.

• Tykkää
Reactions: kruuttis
vierailija
lepan tunnistaa siitä että se kirjoittaa puolen ruudun mittaisia sinänsä kohtuullisella suomen kielellä olevia stooreja jossa hyppii asiasta toiseen kuin hepokatti

stoorit on hyvin minä-keskeisiä
Mitäköhän tapahtuisi, jos nämä "te olette tyhmiä lampaita piikittäjiä kommareita" alkaiskin yhtäkkiä puhumaan minä-muodossa. Kaikki käyttäytyis kuin lissu ja latte😑

vierailija
Kyllä ne oppii tunnistamaan. Vaikka sen, ettei noita persuja ole kuin yks vakkarikirjoittaja ja yks ehkä vastailee sille joskus. Ovat jokseenkin aina "yhtäaikaa" pois.
9mm teksit tunnistaa. Fm käy täällä välillä harmailemassa. Setis on oikeasti nainen. Tän ketjun ap ottaa vuorotellen tyypit silmätikuikseen ja tekee niistä tällaisia herjausketjuja. Lissu harmailee noissa venäjähommissa.
Huomasinkin, että tänne on tullut yks tai kaks uutta kirjoittajaa. Susta on vaikea ottaa selvää, ja suosittelen lämpimästi pitämään asian niin.
FM oli aikoinaan palstan fiksuin tyyppi. Hän teki comebackin jokin aika sitten, mutta tuskin enää palailee palstalle.
Mielenkiintoinen huomio, että Setis on nainen. Hänellä on hyvin erikoinen asenne naisiin. Minut hän on ottanut erityisellä uutteruudella hampaisiinsa.
Naisten tyyli on hypellä asioissa toiseen ja kolmanteenkin. Luulisi, että mediatulvan aikana se ei ole ilmeellinen ja vaikea asia käsittää. Kenenkään viestejä ei ole pakko lukea.
Luen vain pienen osan tämän palstan tuotoksista. Persujen kustannuksella on hauska hupailla. He ovat tosikkoja ja huonokäytöksisiä reppanoita.
Iltalehdessä on video, jossa miestoimittaja noudattaa kaksi päivää Trumpin ruokavaliota. Videon katsottuani ymmärrän miksi Trump sekoilee ja tekee hupsuja päätöksiä. Don on koko ajan kokiskaasuissa ja roskaruokahorkassa.
Jos olette parempia kirjoittajia, ilmaiskaa ajatuksenne fiksummin ja fikmaattisemmin.
Olen todennut, että tämä palsta on paikkam jossa kirjoittajat käyvät pilkkaamassa toisiaan. Kun laitan hanskat naulaan, seuraava uhri joutuu tilalleni riepoteltavaksi.

vierailija
FM oli aikoinaan palstan fiksuin tyyppi. Hän teki comebackin jokin aika sitten, mutta tuskin enää palailee palstalle.
Mielenkiintoinen huomio, että Setis on nainen. Hänellä on hyvin erikoinen asenne naisiin. Minut hän on ottanut erityisellä uutteruudella hampaisiinsa.
Naisten tyyli on hypellä asioissa toiseen ja kolmanteenkin. Luulisi, että mediatulvan aikana se ei ole ilmeellinen ja vaikea asia käsittää. Kenenkään viestejä ei ole pakko lukea.
Luen vain pienen osan tämän palstan tuotoksista. Persujen kustannuksella on hauska hupailla. He ovat tosikkoja ja huonokäytöksisiä reppanoita.
Iltalehdessä on video, jossa miestoimittaja noudattaa kaksi päivää Trumpin ruokavaliota. Videon katsottuani ymmärrän miksi Trump sekoilee ja tekee hupsuja päätöksiä. Don on koko ajan kokiskaasuissa ja roskaruokahorkassa.
Jos olette parempia kirjoittajia, ilmaiskaa ajatuksenne fiksummin ja fikmaattisemmin.
Olen todennut, että tämä palsta on paikkam jossa kirjoittajat käyvät pilkkaamassa toisiaan. Kun laitan hanskat naulaan, seuraava uhri joutuu tilalleni riepoteltavaksi.
Hieno parodia agremummon tyylistä kirjoitusvirheineen.

fm oli yksoikoinen jankkaaja joka ei halunnut yhtään ymmärtää toisia

me myself and I (ihan ku sulla)

vierailija
Olen todennut, että tämä palsta on paikka, jossa kirjoittajat käyvät pilkkaamassa toisiaan. Kun laitan hanskat naulaan, seuraava uhri joutuu tilalleni riepoteltavaksi.
Virhe korjattu. Kritiikistäni sain käsityksen, ettei lukija ole skarpimmasta päästä.
Kun itsellä on vaikeaa, ilkeily on olevinaan helpoin keino saada itselleen parempi mieli. Toivottavasti kirjoittajalla on eläkepäivinään parempaa tekemistä kuin ilkeily perhepalstalla.

vierailija
Noh vaik alepan anna on sanonut ettei pidä yhdestäkään mustasta. Nih pidän siitä et alepa jakaa omasta elämästään asioita ja mitä kaikkea siinä tapahtuu ja kommelluksia. Sillonkun tulin tälle palstalle ni täällä oli paljon ihmisiä jotka jakoi arkielämän juttui ja mitä heidän elämässään tapahtuu ja oli eri aiheita ja oli hauskaa ja palstan kuvaketju oli kymmenien sivujen mittainen kun palstalaiset niin miehet kuin naiset jakoivat kuviaan mille näyttää. Nykyään tällä jauhetaan lähinnä politiikkaa. Nimettöminä ja kuvattomina kun ei uskalleta omalla naamalla puhua.
9MM yllä?

vierailija
Virhe korjattu. Kritiikistäni sain käsityksen, ettei lukija ole skarpimmasta päästä.
Kun itsellä on vaikeaa, ilkeily on olevinaan helpoin keino saada itselleen parempi mieli. Toivottavasti kirjoittajalla on eläkepäivinään parempaa tekemistä kuin ilkeily perhepalstalla.
Mä luulin, et ap ja toi kirjoittaja, johon viittaat, on teini-iässä. Silloin jankkaaminen on hyvin turhaa. Epäilen, et se hakee täältä vanhempien roolia itselleen ja koska saa sitä, jaksaa jatkaa.
Tosin se on kyl kirjotellu täällä niin kauan, et sen pitäisi tosissaan vaihtaa maisemaa ja hankkia elämä.

vierailija
Mä luulin, et ap ja toi kirjoittaja, johon viittaat, on teini-iässä. Silloin jankkaaminen on hyvin turhaa. Epäilen, et se hakee täältä vanhempien roolia itselleen ja koska saa sitä, jaksaa jatkaa.
Tosin se on kyl kirjotellu täällä niin kauan, et sen pitäisi tosissaan vaihtaa maisemaa ja hankkia elämä.
Samaa olen ajatellut. Yhdestä hänen viestistä päättelin, että hän on kehari tai jossain tekemisissä heidän kanssa. Hänessä ja Setiksessä on ainakin yksi yhteinen piirre. He ruotivat kirjoittajan persoonallisuutta eivätkä päästä irti saalistaan.
Olen aina neuvonut tällä palstalla, ettei mustien kanssa kannata vaihtaa ajatuksia eikä tälle palstalle pidä missään tapauksessa kirjautua.

Yhteistyössä