Minä olen nyt usemman kuukauden täällä kirjoitellut ja lueskellut, mutta täytyy kyllä sanoa, että en erota nimettömänä kirjoittavia toisistaan. Mistä tietää, kuka on "Lepa"? Palsta on niin täynnä mitä tpäättömämpiä kirjoittajia ja kirjoituksia, että en itse ainakaan ota tolkkua.
Tällä palstalla on jumittuneita tyyppejä, jotka ovat fiksaantuneet ns. alepa-tädin kirjoituksiin. Kirjain -A pois. Siitä tulee tuo höpöhöpö-haamu tällä palstalla.
Johnny Appleseed-nimimerkki tylyttää samaa hahmoa Anna-nimimerkillä.
Anna siirsi keskustelupalstansa tälle palstalle joulukuussa 2020.
Olen iloinen siitä ettei viestejäni helposti tunnisteta tai sotketaan ne muihin harmaisiin kirjoittajiin.
Tänään Yle lähettää suorana SF-elokuvan Meiltähän tämä käy. Muistin, että Esa Pakarinen soitti kurttuaan lapsuuspitäjäni Sokos-tavaratalossa, kun maleksin kaupassa koulun ruokatunnilla.
Tässä iässä katson elämääni monella aikatasolla. Ei minua häiritse, jos Omppu-setä vinoilee hiekasta nivuksissani. Kun aika jättää, pappi kauhoo hiekkaa arkullemme.
Minulle tuli haikea olo, kun kuulin uutisen suosikkilaulajani Tapani Kansan traagisesta poismenosta. Rallattelin aikoinaan hänen lauluja mm. R a k a s kultasein automatkoilla maadeudulle.
Me ikäloput maanvaivat boomerit häivymme historiaan, ja uudet ikäpolvet tulevat tilalle.
Ihmisen elimistö on hauras, ja mielenterveys sitäkin hauraampi. Ehkä joku lukija on saanut hieman iloa elämäänsä kirjoituksistani.
Menen kohta asioille, ja sitten ehkä jatkan Youtubesta BB vuoden 1995 jaksojen uudelleen katsomista. Jaksoissa ollaan komeassa palatsissa itämailla.
Eurooppahan on vain varsinkin kiinalaisten puheiden mukaan komea ulkomuseo. Samalla palaan muistoilla 30 vuoden takaiseen elämääni.
Toivottavasti palsta raikastuu, ja saa uusia kirjoittajia ja lukijoita.