Lépa Salessa vieraili

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lepahan on aina ollut riitelyiden alottaja. Palaute on ymmärrettävästi koventunut kun hän ei pyynnöistä huolimatta lopeta tiettyjen mustien mollaamista. Levittää myös omituisen mielikuvituksensa tuotosten harhoja. Taitaa itse jopa uskoa niihin turinoihin.
Jos joku tuntee IRL kannattaisi tehdä sosiaaliviranomaisille huoli-ilmoitus. Monesti dementia oireilee kyvyttömyydellä ilmaista itseään soveliaalla tavalla jota päihteet vielä pahentavat.
Lääkäri

Ei oikea lääkäri kirjoita kaltaistasi tekstiä. Pilkkaviestien kirjoittaja on lähes kaikkien tuntema Marko-Petri, joka on ollut palstariesa hyvin kauan.
En yleensä tee diagnooseja etänä mutta kohdallasi teen poikkeuksen. Vaikutat kärsivän wajuccius maximus-syndroomasta jonka laukaisijoina on toiminut ylipaino ja alkoholin liikakäyttö. Hoidoksi suosittelen alkoholin käytön lopettamista ja terveellistä ruokavaliota.
Lääkäri

En yleensä tee diagnooseja etänä mutta kohdallasi teen poikkeuksen. Vaikutat kärsivän wajuccius maximus-syndroomasta jonka laukaisijoina on toiminut ylipaino ja alkoholin liikakäyttö. Hoidoksi suosittelen alkoholin käytön lopettamista ja terveellistä ruokavaliota.
Lääkäri
Tulihan se sieltä. Marko-Petrin alias Rummo-jankkaajan v-käyrä on huipussaan, ja kusikupla otsassaan on puhkeamispisyeessä. Olin oikeassa. Hän esiintyy palstalla lääkäri ym. terveydenhoitoalan nimikkeillä.
Selvä Niuvanniemi-tapaus, kuten olen aina olettanut.
Ehkä sukua Palstapesulle. Kirjoitustyyli ja ajatusmaailma ovat yksyhteen.

Yhteistyössä