Lentopallon pelaamisen aloittaminen harrastuspohjalta 22-vuotiaana. Haluaisin aloittaa, mutta en tiedä mitä tehdä..HELP

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "helinä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"helinä"

Vieras
Halaisin alkaa pelaamaan lenttistä, siis ihan harrastuksena ja kunnon kohottajana. En kuitenkaan haluaisi mennä pelaamaan alle 10-vuotiaiden tyttöjen sekaan, vaan vaikkapa johonkin sekajoukkueeseen jossa olisi kaiken ikäistä porukkaa. Taidotkaan mulla ei ole kovin hyvät, mitä nyt koulussa on tullut pelattua ja vpk:ssa välillä olen pelannut, mutta taidot vastaavat aloittelijan tasoa, mutta ei tarvitsisi ainakaan opettaa mikä on ylä ja ala syöttö ja jne.. :)

Olisiko minulla mitään toivoa päästä johonkin "joukkueeseen" missä olisi saman tasoista porukkaa jotka voisivat kehittyä samaan tahtiin. Pelkään että olisin se porukan ainoa joka ei vaan osaa pelata...

"Meidän" porukoihin on ainakin kaikki päässeet mukaan vaikkei taidot olisikaan huippua. Itsellä oli vuosia välissä pelaamisessa ja sen kyllä huomasi, silti mukaan mahtui ja siinä opeteltiin muiden mukana (muut pelanneet aktiivisesti vuosia). En nyt peleihin päässyt, muttei se haitannut kun taidot tosiaan ruostuneet kunnolla.
En kauan sitä pystynyt jatkamaan valitettavasti, selkäni ei kestä kovalla lattialla "pomppimista". Ulkona kesäisin olen käynyt joskus, beach ei ota selälle pehmeällä hiekalla.

Että uskoisin löytyvän sellaisia porukoita joihin aina sekaan mahtuu, ainakin harjoittelemaan kunnes taidot karttuvat.

"Meidän" porukoihin on ainakin kaikki päässeet mukaan vaikkei taidot olisikaan huippua. Itsellä oli vuosia välissä pelaamisessa ja sen kyllä huomasi, silti mukaan mahtui ja siinä opeteltiin muiden mukana (muut pelanneet aktiivisesti vuosia). En nyt peleihin päässyt, muttei se haitannut kun taidot tosiaan ruostuneet kunnolla.
En kauan sitä pystynyt jatkamaan valitettavasti, selkäni ei kestä kovalla lattialla "pomppimista". Ulkona kesäisin olen käynyt joskus, beach ei ota selälle pehmeällä hiekalla.

Että uskoisin löytyvän sellaisia porukoita joihin aina sekaan mahtuu, ainakin harjoittelemaan kunnes taidot karttuvat.

Missä päin Suomea olet pelannut? Itse asustelen Porissa, joten olisi kiva että se joukkue olisi lähellä. Toisaalta, muutan ehkä kesällä toiselle paikkakunnalle (Turku tai Tampere) opiskeluiden perässä, eli voisin odottaa siihen asti lenttiksen aloittamista jos nyt ylipäätänsä lähden vielä opiskelemaan.

[QUOTE="aapee";23223546]Missä päin Suomea olet pelannut? Itse asustelen Porissa, joten olisi kiva että se joukkue olisi lähellä. Toisaalta, muutan ehkä kesällä toiselle paikkakunnalle (Turku tai Tampere) opiskeluiden perässä, eli voisin odottaa siihen asti lenttiksen aloittamista jos nyt ylipäätänsä lähden vielä opiskelemaan.[/QUOTE]

Piikkiössä aikoinaan, en siis asu siellä enää(Turun naapurikunta)
Mutta kysele eri paikkakuntien lentopalloporukoilta miten olisi mahdollista päästä mukaan. Onhan noita harrasteporukoita monilla paikkakunnilla.

Pelasin lapsena-nuorena jalkapalloa ihan harrastusmielessä, mutta kun ikää tuli lisää, treenit vain kovenivat ja päämäränä oli vain voitot peleissä ja turnauksissa. Siihen loppui harrastus vaikka kovasti jalkapallosta tykkäänkin. Meillä oli treenejäkin monta kertaa viikossa 1,5 h kerrallaan ja niistä n. 20 min oikeasti pelattiin, muuten vain juostiin ja harjoiteltiin : / Toivottavasti ei ole kaikissa lajeissa / kaikilla paikkakunnilla sama juttu.

Yhteistyössä