Lentomatkalla on pakko olla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Merlion
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Merlion

Aktiivinen jäsen
15.02.2007
11 403
0
36
ainakin minulla mukana huulirasva, kirja,pelikortit, Ipod seka jalassa lentosukat, lisaksi viela villasukat ja kosteuspyyhkeita. Nama kun huomenna taas loytyy kasimatkatavaroista niin jaksaa just ja just matkustaa 18 h.

Mitas teilla on oltava mukana?

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Villasukat, kosteusvoidetta, kosteuspyyhkeitä, kirja, salmiakkia, rannekello.

minä olen tuskaillut kun ei kelloa kun on kännykkä muuten. Mutta nyt keksin viimeksi tavan tarkastaa kellon. digikamerassa on aika asetettu suurin piirtein oikein suomen aikaan ja kun otan kuvan niin voinkin sitten tarkastaa mitä kello onkaan.

Niin ja kalsarit on oltava sellaista mammamallia. On meinaan pers kovilla istumisesta. Minulla on kanssa viela joku pasmiino harteilla. Melatoniinia otan kanssa jossain vaiheessa yota

Lapsille pikkurepullinen tekemistä on pakko olla :D Eli puuhakirjaa, värityskynät, satukirjoja jne.Samasta repusta löytyy myös pientä naposteltavaa kuten suolaisia ja makeita keksejä.Itselleni ristikoita ja huulirasva.

Pebanthen, kosteuspyyhkeitä, mp3, kirja ja esim. ristikoita, kynä, villasukat. Päällä t-paita, mukava fleece/verkkatakki, jalkaan reisitaskuhousut joiden taskuun mahtuu tavaraa ''järjestykseen''. Salmiakkia on mullakin joskus mukana. Viime matkalla oli mukava katsoa telkkarista missä kohtaa karttaa mennään, millä nopeudella, mikä on lämpötila ulkona, korkeus ja kuinka kauan matka vielä kestää. Usein kyllä etenkin ennen pitkiä matkoja yritän valvoa ja ennen matkaa käydään raflassa syömässä kun siitä lentokoneruoasta en oikein välitä, ja sitten vain yritän nukkua koko matkan.

Alkuperäinen kirjoittaja Miisa:
Mitäs kautta muuten lennätte Suomeen, onko sieltä ylipäätään suoria lentoja *tyhmänä*

Finski lopetti suoran lennon viime kesana. Kaikki laajarunkoiset siirtyivat Intian reiteille.

Tulemme Frankfurtin kautta. Meilla on koira lentamassa mukana. Ja aina olemme kayttaneet Luffea koiran kanssa, ja aina mennyt kaikki onneksi hyvin. eli en lahde hyvaa vaihtamaan