Lentolipuista ja niiden perumisesta

Oliko tuo jonkin lehden verkkokyselyssä tänään juuri, tuo kysely.
Olisi hyvä noistakin kyllä jotain tietää. Pelkkä lentolippu kun ei oikein mihinkään oikeuta samalla tavalla kuin valmismatka ja koko paketti...

Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Jaa sitten en tiedäkään kun ei lennetä kyseisellä halppislentoyhtiöllä.

se on niin sanottu halpalentoyhtiò, koska silloin tàllòin on halpojakin lippuja ja ruokailua ei ole. ei silti esim ryanin luokkaa.

mà maksoin mun ja tytòn lipuista suomeen hieman yli 500 euroa menopaluut
finnairin hinta noin 730 euroa ja moninan pàivinà blu menee samaan hintaluokkaan

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Jaa sitten en tiedäkään kun ei lennetä kyseisellä halppislentoyhtiöllä.

se on niin sanottu halpalentoyhtiò, koska silloin tàllòin on halpojakin lippuja ja ruokailua ei ole. ei silti esim ryanin luokkaa.

mà maksoin mun ja tytòn lipuista suomeen hieman yli 500 euroa menopaluut
finnairin hinta noin 730 euroa ja moninan pàivinà blu menee samaan hintaluokkaan

Siis joo varmaan ihan hyvä bulaagi, mutta meille tulee "hieman" halvemmaksi lentää finnairilla miehen työn takia :)

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Meillä on kerran ollut eikä jouduttu käyttämään sitä.

Blue1:n sivuilla sanotaan asiakaspalvelun olevan ruuhkainen. Toivottavasti rahoilla ei ole kiirusta, sillä käsittelyaika saattaa olla 8 viikkoa.

kiitti coffee, soitin perjantaina ja launataina niiden numeroon (taitavat olla kaikki eestilàisià siellà tòissà, oikein miellyttàvià) . todella nopeasti meni puhelu làpi, olinkin jo varautunut roikkumaan langoilla paljon kauemmin. mutta heti vastattiin. positiivinen yllàtys

luulen ettà menee kauan ennenkuin rahat tulevat tilille, mutta pààasia ettà tulevat :)

Kuumimmat

Yhteistyössä