lentokoneseksiä

Muistakaa tämä! Jos olette ennakkoluuloisia mustia miehiä kohtaan älkää lukeko tätä tarinaa! Tämä on fiktiota.

Olin tilannut itselleni matkan Lontooseen ja minun piti nousta lentokoneeseen, minun joka pelkäsi kuollakseen ilmassa lentäviä koneita, kai se pakokauhu iskee taas, ajattelin. Mut pakkohan sekin on kokea, ei muuta kuin menoks sano annie lennox, tuumasin ja marssin kohti passintarkastusta ja lähtöselvitystä. Mutta seuraava etappi olisi lentokoneeseen meno, huh että pelotti, kunpa viereen tulisi joku jolla olisi samanlainen tunne kuin minulla tai sitten olisi rauhallinen kuin viilipytty niin jospa se rauhoittaisi minutkin, ajattelin. Istuin paikalleni kunhan olin löytänyt oman paikkani, minun paikkani sattui olemaan juuri ikkunan vieressä, hui en katso ikkunasta ulos, en uskalla. Hetken aikaa olin siinä penkillä yksin kun viereeni tuli komea musta mies ja rupesi kysymään että puhunko englantia, vastatessani myöntävästi aloimme keskustella kaikesta mahdollisesta ja ihan muusta kuin seksistä koska emme halunneet kenenkään kuulevan mitä puhuimme koska takanamme ja edessämme istui ihmisiä jotka varmasti osasivat kohtalaisesti englantia ja voisivat ajatella minusta vaikka mitä. Sanon tätä herrasmiestä Jackiksi. Siinä jutellessamme Jackin käsi avasi pari paidannappiani niin ettei vaan kukaan nähnyt. Hän otti toisen rintani liiveistä ulos, nyt oli pakko laittaa joku peitto päälle ennenkuin joku tajuaa mitä olimme tekemässä. Hän hieroi rintaani ja puristeli nänninpäätäni ja tunsin kun alapääni rupesi sykkimään ja häpyhuuleni turpoamaan. Hän liu'utti kätensä päällyshousujen aukosta sisään kohti vakoani ja lipsutti sormellaan klitoristani että meinasin haljeta. Kysyin häneltä että missä tässä koneessa on vessa, tuli pissahätä yhtäkkiä, hän neuvoi minut vessaan ja odotti kun olin päässyt sisälle niin hän tuli perässä vessaan ja lukitsi oven. Eipähän kukaan pääse yllättämään, ajattelin. Siinä samassa hän nosti minut altaan päälle, onneksi kesti painoni vaikka olinkin suhtkoht hoikka, levitti jalkani ja rupesi nuolemaan klitoristani, luulin että halkeen hänen käsittelyssään. Sitten Jack työntyi minuun täydellä voimalla ja olin nähdä tähtiä niin taivaallisen ihanalta se tuntui. Hän veti kullinsa ulos, nosti minut altaan päältä ja käänsi minut pylly vasten hänen kovaa kulliaan. Siinä hän nussi minua takaapäin ja laukesi sisääni oikein rajulla työnnöllä. Enempää emme ehtineet, oli pakko pestä pimpsa ja laittaa housut jalkaan ja mennä paikalleen istumaan ennenkuin tulevat hakemaan, mietin siinä housuja jalkaan laittaessani. Jack jäi hetkeksi vielä vessaan kun tulin nolona vessasta ulos ja yritin vaivihkaa mennä paikalleni istumaan. Pääsin paikalleni jonka jälkeen Jack tuli perässäni ja istahti viereeni. Emme hetkeen puhuneet mitään, silloin tuli kuulutus että turvavyöt kiinni, alkaa nousu. Jack kysyi vielä koneessa että voidaanko tavata vielä, että kuinka kauan olen Lontoossa, sanoin että viikon niin kumpikin olimme sitä mieltä että otamme homman uusiksi mutta jossain muualla kuin lentokoneen vessassa vaikka se olikin ihanaa ja jännittävää. Homma jatkui...
 

Yhteistyössä