lentoemäntädieetistä kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko kellekkään tuttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko kellekkään tuttu

Vieras
Miten se greippi syödään?siis kuoritaanko kuin appelsiini? en oo ennen syönyt(kun en tykkää happamasta) Entäs kun lounaaksi on vihreitä papaja,saako neolla suolavedessa? muita kaupassa ei ollut. ja mitä yrttejä voi niiden päälle laittaa kun mausteita ja suolaa ei saa.

Ei ole tuttu. Greipin olen aina syönyt lusikalla. Halkaiset keskeltä ja pienellä lusikalla kaivat sieltä. Dieetissä arvatenkaan ei saa laittaa sokeria. Joten sikäli kai sama, vaikka söisit lohkoina, jos kykenet.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mä olen syönyt greipin sijasta omenan ja pavut olen jättänyt kokonaan pois.

Lisätäkseni vielä, että olen tuon dieetin käynyt läpi tuhat kertaa. Kiva, jos tarttee mahtuu esim.johkin mekkoon tai hyvä alkusysäys aloittaa pidempi painonhallinta.

mitä siinä greipissä on niin ihmeellistä?? miten se laihduttaa? :D tuntuu että usein noissa laihdutusjutuissa on just käskynä tai suosituksena greippiä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lisätäkseni vielä, että olen tuon dieetin käynyt läpi tuhat kertaa. Kiva, jos tarttee mahtuu esim.johkin mekkoon tai hyvä alkusysäys aloittaa pidempi painonhallinta.

Oliko tämä joku vitsi, jota en ymmärtänyt?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mä olen syönyt greipin sijasta omenan ja pavut olen jättänyt kokonaan pois.

no ei oo "pidempi painonhallinta" oikeen tuottanu tulosta jos se pitää aina uudelleen ja uudelleen aloittaa :laugh:

ja ap: ne suolapaput ei käy jos kerta dietissä ei saa mausteena käyttää suolaa. greipin syön itse aina niin että halkaisen puoleksi ja sitten lusikalla kaiverran sieltä :)

Yhteistyössä