Lennen haalarit: mikä mitoitus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huom harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huom harmaana

Vieras
Te, joiden lapsilla on ollut Lennen haalareita, minkälainen mitoitus niissä on? Verrattuna vaikka esim. Remuun tai Jonathaniin? Vastaavatko suunnilleen kokoaan, vai ovatko pieniä tai isoja? Meinasin huutiksesta huutaa, mutta kun ei voi luottaa että on sopiva, niin mietin vielä.

Osaisiko joku vinkata.

[QUOTE="joku";22637897]Sanoisin että kokoluokka on suunnilleen samaa kuin Remussa. Reimat esim ovat isompaa mitoitusta kuin lenne[/QUOTE]

Eli sopivat sen pituiselle lapselle kuin kokomerkintä on, noin suunnilleen. Remu on suunnilleen yksi yhten.
Näin arvelinkin.
Kiitos.

Mulla on kokemusta vain 2-osaisista, mutta niissä koko on niukka/normaali riippuen siitä mihin on tottunut :) Eli 110cm pojalla on 116cm/122cm takki ja 110cm/116cm housut. On aavistuksen tumppijalkainen ja isoharteinen. Ticketistähän koko 110cm on suorastaan reilu. Molon kanssa taitaa olla samaa kokoa joten menisiköhän myös Remun kanssa yksiin?

Mulla on kokemusta vain 2-osaisista, mutta niissä koko on niukka/normaali riippuen siitä mihin on tottunut :) Eli 110cm pojalla on 116cm/122cm takki ja 110cm/116cm housut. On aavistuksen tumppijalkainen ja isoharteinen. Ticketistähän koko 110cm on suorastaan reilu. Molon kanssa taitaa olla samaa kokoa joten menisiköhän myös Remun kanssa yksiin?

Oma lapsi on 116 cm pitkä ja käytössä 116 cm Remu.
Eli tuossa Lennessä pitäisi siis olla sitten 122?

Mulla on kaapissa olemassa 110cm remu ja Lennen 110cm niin lenne on pienempi mitä remu. Ja nyt meillä on käytössä Jonahtanin 104cm ja meinaan kaapista ottaa tuon Lennen toiseksi haalariksi. Että sanoisin näin mutu tuntumalla että Lennenstä sais olla suurempi koko jos mielisin käyttää remun 110cm kanssa yhtä aikaa.

Kysynpä tässä vanhassa ketjussa: Jos 7 kk tyttö on nyt 70 cm pitkä, ostaisinko talveksi 74 vai 80 cm haalarin? Lenneen olen mieltynyt, mutta haalarin kokoa ja tytön kasvua on hankalaa arvioida kun 1) kyseessä on esikoinen ja 2) muita talvihaalareita ei ole vielä hankittu, joten ei ole mitään vertailupohjaa...

Vinkkejä?

Huhuu? Olen tuo edellinen kyselijä. Olisi tiedossa suht edullisesti yksi 74 cm Lenne, mutta en tiedä uskallanko ostaa (pitäisi tilata netin kautta ilman sovitusmahdollisuutta)...?

Kiitos vinkistä :)

Laskurin mukaan tytö on vuodenvaihteessa 76 cm. Kaippa tuo haalari sitten jäisi pieneksi kesken talven :-/ Jostain muistan lukeneeni ettei Lennen haalareissa ole juurikaan kasvunvaraa... 80-senttinen taas taitaa olla alkutalvesta liian iso, mutta täytyy kai yrittää olla järkevä ja ostaa mieluummin liian iso kuin nopeasti pieneksi jäävä :-p

Yhteistyössä