Täällä myös kokemusta, tilasin tuotteet maaliskuun alussa 2019 ja maksoin myös. Lupailtiin toimitus toukokuulle. Ei kuulunut mitään kysyin kesäkuussa missä mahtaa tuotteeni matkata, kerrottiin että kangas oli saapunut vasta postin mukana. Tällöin kyseltiin yksityiskohtia tuotteille mutta työn tekemisestä ei kerrottu mitään. Odotin elokuun alkuun kunnes kyselin tuotteiden perään jälleen, että kauan meinaa vielä mennä? ilmoitus oli 10pv myöhemmin kysymisestä että tuotteet ovat ennakkotilausten kanssa tuotannossa!!!?? Että piakkoin valmiita. En tiennyt tälläisestä mitään, minulle luvattiin toukokuussa valmiit tuotteet. Huomasin sitten että yhden tuotteen kokoa ei oltu selvitetty , kysymystä tietenkin perään.(tämänkin selvitykseen meni 5 päivää.)
Välissä laitoin viestiä monesta eri paikasta , kun ei viesteihini tahdottu vastata kohtuullisessa ajassa (vuorokauden sisään) laitoin viestiä whatsapp , sähköposti ja fecebook messengerin kautta.
Whatsapin kautta sain kiinni firman omistajan mutta hän ei tiedä asiastani mitään koska on sairaslomalla. Ja totesi toisen henkilön vastaavan varmasti viestiin työaikansa puitteissa. Tässä vaiheessa ilmoitin rikosilmoituksen tekemisestä tai kuluttaja asiamiehellä ilmoittamisesta. Ja lähestyin vielä tämän jälkeen että jos et tiedä mistä on kyse ota asiasta selvää. (Jos omistaisin firman, haluaisin olla perillä mitä siellä tapahtuu vaikka kuinka olisin sairaslomalla, minun firma, jos joku ei osaa pyörittää pistäisin eteenpäin ja etsisin sellaisen joka osaa.)
Sain vastauksen 5 päivää sen jälkeen kun kyselin oikeaa kokoa ja lupasivat hyvityksen pitkästä odotuksesta joka jo oli yli 5kk tähän mennessä. Pohdin jo odotellessa että mahtuuko mikään tuote enää päälle. Selvittelyjä meni vielä syyskuun alkuun, asiakaspalvelusta ei tietoakaan, tuntui siltä kokoajan. Olisin ollut iloinen jos REHELLISESTI alusta saakka mulle oltais infottu asioista. Mikä on aikataulu, jos on ongelmia niistä voisi kertoa rehellisesti!
Ihan läpinäkyvyyttä koko hommaan. Sain tuotteeni 12.9.2019 tilasin tuotteet yli puoli vuotta sitten! Enkä täysin ole tyytyväinen tuotteisiin, kuminauhat eivät juurikaan jousta, joudun siis vielä purku hommiin ja reklamoimaan.