Lempiruokasi!

• Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Jaa tämä tärkeä tieto!

Mulla tällä hetkellä grillattu kana jonka käytän pannulla kera hunajan, suolan ja cayannepippurin. Ja sen kanssa syödään salaattia. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Tuttu:
Just nyt vuohenjuustopalleroilla kuorrutetut timjamipunajuuret.
Helppo ja toooodella maukas, suht kevytkin. ;)
Ohjetta kiitos! :p :p

Mulla vaihtelee lempparit. Nyt on haluttanu kauan aikaa maksaruokia, mutkun niitä ei voi syyä niin paljoa ku haluttas. Mut omatekemät jauhemaksapihvit omenaraasteella himottas.

3:n kärki ehkä tämä: Jauhelihapihvit kermaisella sienikastikkeella sekä paistetuilla sipulirenkailla ja kunnon perunamuussilla, kaalikääryleet/kaalilaatikko ja puolukkasurvos ja kolmosena vaikka paistettu lohi ja kylmä kermaviilikastike. Kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:
3:n kärki ehkä tämä: Jauhelihapihvit kermaisella sienikastikkeella sekä paistetuilla sipulirenkailla ja kunnon perunamuussilla, kaalikääryleet/kaalilaatikko ja puolukkasurvos ja kolmosena vaikka paistettu lohi ja kylmä kermaviilikastike. Kiitos.
Nam paistetut sipulirenkaat ja kunnon pippuripihvi härästä.. :p Valkosipulikermaperunat kyytipojaks.. Ai, että!!

Non compos mentis
Lihaton hernekeitto ja sen päälle sellaset mummoni valurautapannulla paistamat pitsinohuet lätyt, joiden päälle omatekosta vattuhilloa. Harmi vaan, että mummo on vainaa. Mä en osaa paistaa valurautapannulla yhtään mitään!

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Lihaton hernekeitto ja sen päälle sellaset mummoni valurautapannulla paistamat pitsinohuet lätyt, joiden päälle omatekosta vattuhilloa. Harmi vaan, että mummo on vainaa. Mä en osaa paistaa valurautapannulla yhtään mitään!
Mutta siis ei kuitenkaan sen keiton päällä ne lätyt, eihän, vaan sen jälkeen?

Yhteistyössä