aika outo kun valion sivuiltakin näkee että se on lopetettu...kannattaskohann kattoa päivämäärääAlkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Eipä oo!Alkuperäinen kirjoittaja niin:valitettavasti se on lopetettuAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Harvemmin syön jogurttia,mutta uuniomena on hyvää
Kyllä mulla ainaki on sitä litran purkki jääkaapissa nytkin.
On sitä litran purkeissa. Putsaa linssisi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:aika outo kun valion sivuiltakin näkee että se on lopetettu...kannattaskohann kattoa päivämäärääAlkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Eipä oo!Alkuperäinen kirjoittaja niin:valitettavasti se on lopetettuAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Harvemmin syön jogurttia,mutta uuniomena on hyvää
Kyllä mulla ainaki on sitä litran purkki jääkaapissa nytkin.
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Ingmannin appelsiini on ihanaa.
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Turkkilainen jogurtti marjoilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Profeel Mango-meloni on mun suokkari tällä hetkellä.
Sama täällä! Tosin parempaa oli ennen uudistusta.Alkuperäinen kirjoittaja Käärmeenkantaja:valion hedelmäpommi
Ihan ältsin hyvää puuronkin joukossa.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Parasta!Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:Minä olen jo pitkään himoinnut Pirkan pähkinäruisjugurttia.