Lemmikkikani hylättiin biojäteastiaan Kempeleellä

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Oululainen:
Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:
sillonku olin vielä pieni niin mulla oli marsu... iskä nakkas se häkkeineen päivineen parveekkelta alas... siihen loppui marsun elämä :'(
Eih - miksi ihmeessä? Miten pystyit siitä selviämään? Todella käsittämätöntä ja julmaa touhua...
noku iskkä sai taas sen totutun raivarin... marsulle oli kuulemma käyny vain jotain ja kuollu... myöhemmin kuulin että iskä oli raivopäissään tappanu sen ... no se on mun iskä :/

niisku
Alkuperäinen kirjoittaja Oululainen:
sillonku olin vielä pieni niin mulla oli marsu... iskä nakkas se häkkeineen päivineen parveekkelta alas... siihen loppui marsun elämä :'(
Eih - miksi ihmeessä? Miten pystyit siitä selviämään? Todella käsittämätöntä ja julmaa touhua...
noku iskkä sai taas sen totutun raivarin... marsulle oli kuulemma käyny vain jotain ja kuollu... myöhemmin kuulin että iskä oli raivopäissään tappanu sen ... no se on mun iskä :/
:eek: aika kaamee iskä...kun meiän kissa tippu siis vahingossa parvekkeelta, kun olin vielä teini, niin meiän iskä itkien nosti kissan ja vei eläinlääkäriin, ei voitu muuta kun lopettaa, ja iskä itki monta päivää
tosta on monta vuotta, mutta ei oo kauan kun sanoi että kun kissaa on niin ikävä

Yhteistyössä