V
vierailija
Vieras
Tori on mielestäni hyvä paikka tarjonnaltaan, jos haluaa ihan tavallisen sekarotuisen koiran tai kissan. Minulle on kuitenkin nyt muutaman kk sisään käynyt useasti niin, että eläin menee nenän edestä
. Oma koirani lopetettiin noin vuosi sitten ja kovasti haluaisin vielä lemmikin, näin kesällä olisi hyvin aikaa kotiutuksellekin. Nyt noin kymmenen kertaa olen laittanut viestiä koiran/kissan pennusta, koska kasvoin molempien keskellä lapsuuteni niin molemmat ovat lähellä sydäntä, ja joko myyjä ei ole vastannut ollenkaan tai sitten muutamia kertoja on käynyt jopa niin, että olen sopinut jo hakevani lemmikin samalla viikolla (siis ensin toki 1-2 viestiä molemmin puolin tilanteestani), kysynyt sopivaa aikaa tarkemmin, myyjä ollut tähän asti hyvä vastaamaan mutta sitten katoaa. Pennut olleet kyllä luovutusikäisiä. Molemmat vastailleet ensin hyvin ja yleensä myyjä ollut tähän asti siis valmis pennun myymään. Voihan se minussakin se vika olla, mutta usein myös ilmoitukset ovat pian poistuneet eli myyty jo kaikki viestittelyn ainanakin
Ymmärrän että viestiä voi tulla paljon ja kaikille ei voi vastata, mutta itselleni tulee joka kerta todella paha mieli kun ehdin jo miettiä että vihdoin! Ei kaiken tarvitse onnistua nyttässäheti, mutta kyllä se kovasti helpottaisi jos tulisi edes pahoitteluviesti.
Mistä niitä lemmikkejä oikein saa jos nykyaikana netistä on näin vaikeaa ja aina joudun pettymään.
Kauan olen tätä miettinyt ja nyt oli aika kypsä.. Varmaan vielä sitten vain kiltisti odotan.