Lemmikiksi kaali

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dff

Vieras
Kiinassa uusi villitys on ottaa lemmikiksi kaali, jota ulkoilutetaan kuin koiraa. Kaalia pidetään mukavampana kuin koiraa, koska se ei hauku.

Hieno ajatus. Pitäisikö ottaa mallia.

ad_133748362.jpg

Taking a cabbage for a walk is now a thing: Lonely Chinese teens now walking vegetables to get over their troubles | Metro News

Minulla on ollut jo vuosikausia oma lemmikkikivi. Se ei pidä meteliä, ei hypi sohville, ei tarvitse ruokaa, juomaa eikä ulkoiluttamista, ei levitä karvoja ympäriinsä eikä tarvitse muutenkaan paljon yhtään hoitoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain.;29864151:
Minulla on ollut jo vuosikausia oma lemmikkikivi. Se ei pidä meteliä, ei hypi sohville, ei tarvitse ruokaa, juomaa eikä ulkoiluttamista, ei levitä karvoja ympäriinsä eikä tarvitse muutenkaan paljon yhtään hoitoa.

Eikä se pilaannu, niin kuin tuo kaali saattaa jossain vaiheessa tehdä.

Hyi...kaalista irtoaa palasia pitkin pitäjää kun sitä vetää mukanaan muutamankin kilometrin päivässä. Ei hyvä lemmikki, ei ollenkaan. Porkkanakin kestäisi paremmin, peruna taitaisi olla paras joskin vaikea taluttimeen laitettava.

Kyllä tuo "Minä vain."- nimimerkki on keksinyt parhaimman lemmikin, taidankin ehdottaa meidän lapsille että etsivät omat kivat lemmikkikivensä joita sitten hoivaavat. Vai pitäisikö oikein ostaa jostain "puhdasrotuinen" kivi, onko noloa jos taluttimessa on ihan vaan tavallinen moreenimurikka ?

Yhteistyössä