Leluvinkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 10kk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

10kk

Vieras
Hei.

Joulu tulossa ja kaupat pursuaa leluja. Haluaisin ostaa jonkun lelun tyttärelleni joululahjaksi, mutta en tiedä minkä. Onko kellään hyviä vinkkejä, mikä olisi kiva lelu ??

Aika pahan heitit, sillä ainankin meillä alkoi tuolloin se tutkimusmatakilijakausi, jolloin kaikki ihanimpia olivat itse laatikosta kaivetut kattilat, purnukat, kauhat yms.
Soittolelut kyllä kiinnostavat, semmoiset joita saa itse painaa ja tulee joku musiikki, lelupiano tai leluksylofoni tulee pian olemaan kova sana. Meillä 11kk on kiinnostunut noista, nyt kun kaikkien nappien paineleminen on ah niin ihanaa (ja äidin hermoja vievää:/ )
Itse aion ostaa tulevaa ajatellen nuppipalapelin, palikoita yms. koska tälle ajanjaksolle ei löydy mitään mieluisaa lelua kun lelut on vähän out ainakin meidän pojalla.

kehitysiässä 9kk sai meidän lapsi lahjaksi mm. Little People hahmoja, Duploja ja palikkatornin yms. Näistä parhaaksi ovat osoittautuneet Little Peoplet ja Duplo-hahmot. Palikkatornia rakennettiin jossain vaiheessa mutta nämä 'sarjat' joita voidaan jatkaa ovat tosi hyviä, sillä kun kehitystä tapahtuu osataan sarjan monimutkaisemmillakin osilla (autot yms) leikkiä.

meitin tytteli ainakin tykkää sellasist leluista mist kuuluu musiikkia esim.leikkikännykkä ja ostin jouluks sellasen palikkatalon kun laittaa oikean palikan kuvioreiäst ni sit kuuluu musiikkii. nii ja ostin sellasen eläinkirjan kun painaa nappii ni kuuluu eri eläinten ääniä. Kaikki lelut mitkä pitää jonkinmoista ääntä. Hong kongist saa halval leluja ja niitähän on siel tosi paljon : )

Yhteistyössä