Lelukeräys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iitu93
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

iitu93

Jäsen
06.01.2009
382
0
16
Tietääkö kukaan onko tällä hetkellä menossa lelukeräystä? Tai ottaako paikalliset päiväkodit yms vastaan leluja noin vain? Kiitos jos joku osaa neuvoa :)

p.s. google ei auttanut ainakaan minua..

Alkuperäinen kirjoittaja iitu93:
Tietääkö kukaan onko tällä hetkellä menossa lelukeräystä? Tai ottaako paikalliset päiväkodit yms vastaan leluja noin vain? Kiitos jos joku osaa neuvoa :)

p.s. google ei auttanut ainakaan minua..

päiväkodit,seurakunnakerhot,neuvolasta kysy ottavatko siihen leikkipaikkaan,pph:t,

ihana kun annat pois! :) ottajia varmasti on. toinen mikä kirkon diakonissalta voisi kysyä tietääkkö hän jotain joka tarvitsisi leuja :)

pitääkin kysellä. Entä ottavatkohan ne itsetehtyjä uusia pehmoleluja? Tykkään kovasti tehdä sellaisia, enkä viitsisi niitä kaikkia raahata serkkuni luokse. Eikä roskiskaan kuulosta hyvältä vaihtoehdolta...

Vähän outo kysymys, mutta otavatko päiväkodit käyttöön anonyymeiltä tulleita leluja? Tekisi kovasti mieli viedä muutama itsetehty pehmolelu tuohon lähellä olevaan päiväkotiin. Olin siellä puoli vuotta sitten TET-oppilaana, joten en halua heidän tietävän kuka antoi ne (olen vähän outo.. :D) Heittävätkö ne ne lelut roskiin sit? :|

Yhteistyössä