lekuri soitti

vieras
Tota, muistanko mä ihan väärin mut eikö teidän pitänyt odottaa vielä, keskenmenon jälkeen, et nyt vielä ei ollut kakkosen aika? Onnea paljon kuitenkin! Ilmeisesti pikkunen päätti, että tulee nyt jo! :)
 
Minulla oli alkuraskaudessa vuotoa ja kävinkin lääkärissä. Lääkäri vain käski testaamaan itse raskaustestillä, että onko vielä muutaman päivän päästä raskaushormoonia vai oliko sittenkin keskenmeno. Tuskaiset päivät oli ja kävinkin ostamassa 5 testiä apteekista, joilla sitten testailin. Raskaushormoonin määrä kuulemma vähenee pikkuhiljaa elimistöstä. Olin tosi pettynyt kun en saanut mitään luotettavaa vastausta raskauden tilasta heti. Sitten meninkin ultraan yksityiselle ja siellähän tuo meidän pikkuinen jo näkyi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
ja varmisti että kyllä meille vauva tulee viikko sitten arvo oli 100 ja nyt 3500... lekuri kysy että onko meillä kaksosia suvussa kun on toi arvo noin reippaasti noussut :eek: mut ei meillä kyl oo.. siskolla oli mut toinen tuli alkuvaiheessa pois,... mut ihanaa se varmistu meille tulee vauva :heart: :heart: :heart:
Ei mun miehen puolellakaan ole kaksosia mutta niinpä vaan tuli kaksoset sen sukulaiselle.Vauvojen isän puolellakaan ei ole..

Onnea :flower:

 

Yhteistyössä