Ensimmäinen leipä vasta uunissa ja vitsit tätä tuoksua minkä se valtaa Ei nyt kyllä yhtään harmita, että en lähtenytkään vielä kauppaan vaan leivoin leipää. Harmistukset häviää heti.
Missä ihmeessä myydään leipomotuotteita tohon hintaan?? :O Jossain perähikiällä? Onko ne siis oikeesti itse tehneet ne? Tuossa viereisessä leipomossa on meinaan PIKKASEN eri hinnat...Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29840950:Mää olen leiponut myös sellaista helppoa kauraleipää - ohje on peräisin tältä palstalta, kuinkas muuten - mutta nyt pääsin vihdoin käymään tossa leipomossa eilen.
ostin 3 kpl vaaleaa leipää, 55 cent kpl
3 kpl revitty & lähiruisleipä yht. euron
sämpyläpussi, 10 kpl, maksoin 1,10 e
mökkipullapussi, 5 kpl, maksoi 1 euron
no sit korvapuusteja - pään kokoisia - 4 kpl, 90 cent kpl
pari munkkia 40 cent kpl
pieni tauko leipomisesta taas.
Tippaleipä varmaankin...Ensimmäinen leipä vasta uunissa ja vitsit tätä tuoksua minkä se valtaa Ei nyt kyllä yhtään harmita, että en lähtenytkään vielä kauppaan vaan leivoin leipää. Harmistukset häviää heti.
Voimakatu jotain, Turku.Alkuperäinen kirjoittaja öäääh;29840981:Missä ihmeessä myydään leipomotuotteita tohon hintaan?? :O Jossain perähikiällä? Onko ne siis oikeesti itse tehneet ne? Tuossa viereisessä leipomossa on meinaan PIKKASEN eri hinnat...
Joo, itsekkin käynyt useasti samaisessa leipomossa.Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29841001:Voimakatu jotain, Turku.
Rostenin leipomo.
Ei siellä ihan aina ole noita 55 centin leipiä, mutta usein. Perjantaisin kannattaa käydä ip, on oikein hyperale
Mulla on pakastin täynnä sitten kun saan aikaiseks käydä sieltä hakemassa.
Noo, perähikiä - sitä se Turku nyt vaan on - nimenomaan
(bästa med Åbo är bussen till Pargas... )
No huhhuh. Eli tämä mun lähellä oleva leipomo taitaakin sitten ennemmin olla se perähikiä leipomoAlkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29841001:Voimakatu jotain, Turku.
Rostenin leipomo.
Ei siellä ihan aina ole noita 55 centin leipiä, mutta usein. Perjantaisin kannattaa käydä ip, on oikein hyperale
Siellä on yön yli nukkuneet halpoja (ihan pehmeitä ovat, vain muutaman tunnin vanhoja) mutta samasta leivästä voi toki maksaa 2,50 e priima tai sitten sen 55 cent.Alkuperäinen kirjoittaja öäääh;29840981:Missä ihmeessä myydään leipomotuotteita tohon hintaan?? :O Jossain perähikiällä? Onko ne siis oikeesti itse tehneet ne? Tuossa viereisessä leipomossa on meinaan PIKKASEN eri hinnat...
:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29841020::headwall:
Se on ihan nähtävyys, se paikka. Oli nyt viimeksi ihan tupaten täynnä jengiä - se pikkuruinen tila. Ja ne pari pikku pöytää, kaffittelijoita oli.Joo, itsekkin käynyt useasti samaisessa leipomossa.
Siellä on se minun lapsuuteni tunnelma. Silloin oli maitokaupat, leipomot, sokerikaupat sun muut erikseen pitkin katua....Tuota se silloin joskus oli.Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29841030:Se on ihan nähtävyys, se paikka. Oli nyt viimeksi ihan tupaten täynnä jengiä - se pikkuruinen tila. Ja ne pari pikku pöytää, kaffittelijoita oli.
Kova melu ja nauru, ja ne myyjät on niin huippuja kun ne on niin hyväntuulisia ja nauravat silleen hyväsydämisesti ja spontaanisti aasiakkaiden töppäilylle.
ihan huippu tunnelma, en voi käsittää ei oo tästä maailmasta jotenkin...
Pitääkin käydä joku päivä tuolla (kunhan ensin googlaan missä Voimakatu on).Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29841001:Voimakatu jotain, Turku.
Rostenin leipomo.
Ihan itäharjun prisman ja lidlin välissä...hyviä ostosmaastojaAlkuperäinen kirjoittaja kiitos vinkistä;29841053:Pitääkin käydä joku päivä tuolla (kunhan ensin googlaan missä Voimakatu on).
Kiitos vinkistä!!
Just katoinkin että meiltä pääsee tonne bussillakin suoraan. Täytyy tehdä ens viikolla retki!Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29841064:Ihan itäharjun prisman ja lidlin välissä...hyviä ostosmaastoja