K
Khimaira
Vieras
Minkäikäisen lapsen olette antaneet mennä leirille itsekseen. Siis muutaman päivän kestävä leiri, jossa oltaisiin yötä pois kotoa.
Naapurin lapsi, 5-v on menossa 4 vrkn:n leirille ja pyysi kaverikseen meidän vanhinta, syksyllä koulun aloittavaa tyttöä mukaan. Minusta tuo 7-v on liian pieni, mutta että 5-v :/
Naapurin lapsi, 5-v on menossa 4 vrkn:n leirille ja pyysi kaverikseen meidän vanhinta, syksyllä koulun aloittavaa tyttöä mukaan. Minusta tuo 7-v on liian pieni, mutta että 5-v :/