N
"nasu"
Vieras
Juhlat tulossa vkonloppuna, la ja su tulee vieraita.. Täytyy tehdä kaksi kakkua siis molemmille päiville yks. Kysymys kuuluu siis, että voiko täytekakkupohjan tehdä etukäteen? Joko molemmat pe iltana tai toisen pe iltana ja toisen la iltana? Vai miten kannattais?