Leipurit, apua! Synttäritarjoiluista kysymys, -mustikkakakku, onnistuuko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "viola"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"viola"

Vieras
Pojalla on lauantaina synttärit ja tarjoiluja mietitään.
Poika rakastaa mustikkaa ja haluaisi nyt täytekakun missä on mustikkaa??
En ole ikinä syönyt mustikkakakkua, olisko se hyvää ja miten toteuttaisit että toimii?
Pakastemustikkaa vai vauvansoseita?
Ja vielä lisää toiveita tulee ettei käy liian helposti, päälle pitäisi saada pääkallon kuva!! Miten toteutan sen??
Tuli mieleen et levittäisin mustikkapilttiä kerroksen kakun päälle ja pursottaisin kermalla valkosen pääkallon sen päälle. Toimisko?
Voisko soseen laittaa siihen sellaisenaan vai pitäskö siihen lisätä jotain et pysyis kasassa kakun päällä? Vai liivatetta tai jotain?

Kiitos tuhannesti!!!

ja muutenkin saa antaa vinkkejä mitä tarjoaisit 4v kutsuilla? muuta kun sipsit, namit, popkornit.. mitä muuta leipoisit, suolaista tai makeaa?

Mustikka on hyvää kakun välissä. Itse olen laittanut ihan pakastemustikkaa soseutettuna, kaupan valmis sose käy luultavasti ihan yhtä hyvin...

Tuohon päälliseen kannattaa hakea vinkkejä kakkublogeista, löytyy googlella.

Minä laitoin muutama vuosi sitten kakun päälle mustikkapilttiä. Se oli aika löysää eli jos nyt tekisin piltistä, lisäisin liivatetta. Tein tosin silloin todella ison kakun, joten piltti vois normaalikokoisessa kakussa pysyä paremmin koossa. Pääkallon saat kun ostat valkoista marsipaania ja kaulit sen ohueksi ja sitten leikkaat siitä pääkallon mallisen :-)

Yhteistyössä