V
vieras
Vieras
Netistä löysin tällaisen kinuskikuorrutuksen ohjeen:
KINUSKIKUORRUTUS
2 dl Hyla-kermaa
2 dl sokeria
50 g laktoositonta margariinia
suklaaströsseleitä
Keitä kuorrutusta varten kerma ja sokeri lanka-asteelle. Nosta kattila liedeltä ja vatkaa joukkoon margariini. Kuorruta kakku välittömästi. Koristele suklaaströsseleillä.
Kysymys kuuluu: mitä tarkoittaa lanka-asteelle? Ja entäs tuo keittäminen, pidetäänkö levyä kutosella vai kenties ykkösellä?
KINUSKIKUORRUTUS
2 dl Hyla-kermaa
2 dl sokeria
50 g laktoositonta margariinia
suklaaströsseleitä
Keitä kuorrutusta varten kerma ja sokeri lanka-asteelle. Nosta kattila liedeltä ja vatkaa joukkoon margariini. Kuorruta kakku välittömästi. Koristele suklaaströsseleillä.
Kysymys kuuluu: mitä tarkoittaa lanka-asteelle? Ja entäs tuo keittäminen, pidetäänkö levyä kutosella vai kenties ykkösellä?