Juu, pitäis olla kai jotain valmista kinuskia tölkissäIhan mutu- fiiliksellä heitän, että semmonen kaupan valmiskinuskikastike vois olla liian lirua tuohon, jotenkin voisin olettaa, että torttu kaipais semmosta tömäkämpää namistuskuukkelia siihen kohtaan
Mutta eikös sitä pitäs olla ihan semmosessa tölkissä sitä valmista kinuskiakin vai olenko metsässä asian kanssa? Mulla on kans tulossa testiin toi herkku, en vain ole vielä saanut aikaiseksi lähteä keittelemään sitä kondensoitua maitoa kinuskiksi...vaikka itestäänhän se siinä kattilassa tulis sen kummempia sotkuja aikaansaadessa.
Ja - moikka, kiva nähdä :wave: :kiss:!
Menee tiistaihin ennen ku teen mut pittää sit tulla kertomaan miten onnistu....vaan mitäs jos teet kokeilemalla ja tuut sitten kertomaan, että kävikö vai not ?! Yrityksen ja erehdyksen kautta kait ne parhaat tuotokset ja kokkailut tulevat....
Pitääpä yrittää parkkeerata ittensä koneen äärelle johonkin aikaa tiistaita ja tulla tsekkaileen kokemuksesi . Ihan on semmonen tutina että toi kinuski- banaani- yhdistelmä kyllä tappaa vähäksi aikaa makeanhimonMenee tiistaihin ennen ku teen mut pittää sit tulla kertomaan miten onnistu.
Varmaan iltapäivällä johonkin aikaa olis valmista, kotona oon yhen jälkeen.Pitääpä yrittää parkkeerata ittensä koneen äärelle johonkin aikaa tiistaita ja tulla tsekkaileen kokemuksesi . Ihan on semmonen tutina että toi kinuski- banaani- yhdistelmä kyllä tappaa vähäksi aikaa makeanhimon
Mutta juuri tuollaiset arjen ihanat pienet jutut antaa potkua ja iloa pitkäksikin aikaa, jos vaikkakin se hetki olisi ohikiitävän oloinenVarmaan iltapäivällä johonkin aikaa olis valmista, kotona oon yhen jälkeen.
Varmasti vie makeannälän, kinuski on sen verran makeeta.
Kiitos FeezeCat, niihä se on, arjen pieniä iloa ja herkkuhetkiä, ne on ihan parhaita =)Mutta juuri tuollaiset arjen ihanat pienet jutut antaa potkua ja iloa pitkäksikin aikaa, jos vaikkakin se hetki olisi ohikiitävän oloinen
Ihanaa tiistain tulevaa herkkuhetkeä siis teille kummallekin !
Kiitos :kiss: - lämmintä ja lempeää alkukevättä sinullekin!Kiitos FeezeCat, niihä se on, arjen pieniä iloa ja herkkuhetkiä, ne on ihan parhaita =)
Ihanaa keväänalkua :kiss:
Se todella on niin hyvääKiitos vinkeistä
Nyt on näköjään vähän paksumpaa toi omar-kermakastike.
Ei voi kyllä kerralla montaa palasta syödä, tuli Kyl ni hyvää, että mieskin söi pari palaa.
Saa , kiitti - pitääkin mennä kurkkaamaan ja kattelemaan, kun tuntuu että tässä arjessansa sitä vain kaavoihin kangistuneena toistelee ainaisia ohjeitaan, kiva saada uusia vinkkejä ja idiksiä joita hiljaksiin ja huomaamatta muilutella vaihtoehdoiksi.Saako ehdottaa vilkaisemaan uutta ruokakuvaketjua. Siellä on ohjeita aika paljonkin.
Mie oon välillä käynny siel lukemassa reseptejä, ihania ohjeita.Saako ehdottaa vilkaisemaan uutta ruokakuvaketjua. Siellä on ohjeita aika paljonkin.