Leipojat banoffee-torttu ?

Ihan mutu- fiiliksellä heitän, että semmonen kaupan valmiskinuskikastike vois olla liian lirua tuohon, jotenkin voisin olettaa, että torttu kaipais semmosta tömäkämpää namistuskuukkelia siihen kohtaan :rolleyes: :p :D

Mutta eikös sitä pitäs olla ihan semmosessa tölkissä sitä valmista kinuskiakin vai olenko metsässä asian kanssa? Mulla on kans tulossa testiin toi herkku, en vain ole vielä saanut aikaiseksi lähteä keittelemään sitä kondensoitua maitoa kinuskiksi...vaikka itestäänhän se siinä kattilassa tulis sen kummempia sotkuja aikaansaadessa.

Ja - moikka, kiva nähdä :wave: :kiss:!

Viimeksi muokattu:
Ihan mutu- fiiliksellä heitän, että semmonen kaupan valmiskinuskikastike vois olla liian lirua tuohon, jotenkin voisin olettaa, että torttu kaipais semmosta tömäkämpää namistuskuukkelia siihen kohtaan :rolleyes: :p :D

Mutta eikös sitä pitäs olla ihan semmosessa tölkissä sitä valmista kinuskiakin vai olenko metsässä asian kanssa? Mulla on kans tulossa testiin toi herkku, en vain ole vielä saanut aikaiseksi lähteä keittelemään sitä kondensoitua maitoa kinuskiksi...vaikka itestäänhän se siinä kattilassa tulis sen kummempia sotkuja aikaansaadessa.

Ja - moikka, kiva nähdä :wave: :kiss:!
Juu, pitäis olla kai jotain valmista kinuskia tölkissä :confused:
Nii, aika löysää vissiin noi kinuskikastikkeet.
En miekään viittis ruveta keittämään montaa tuntia tai tehä itse kinuskia.
Laiskalla tuulella, ettei viitti kaupaankaan lähtee :D

Pittää viikolla kokeilla tuota banofeeta, kuulostaa niin makeelta.

Kiva kuulla sustakin FeezeCat :) pitkästä aikaa. :kiss:

[QUOTE="hmm";29651979]Keitä kermasta ja lehmä-toffeekarkeista paksu kastike, siitä saat paksumman kuin valmiista kinuskikastikkeesta.[/QUOTE]

Vois onnistua, lidlissä tais ainakin olla noita lehmä-toffeekarkkeja =)
Kiitos vinkistä.

Pitääpä yrittää parkkeerata ittensä koneen äärelle johonkin aikaa tiistaita ja tulla tsekkaileen kokemuksesi :). Ihan on semmonen tutina että toi kinuski- banaani- yhdistelmä kyllä tappaa vähäksi aikaa makeanhimon :p :D
Varmaan iltapäivällä johonkin aikaa olis valmista, kotona oon yhen jälkeen. :)
Varmasti vie makeannälän, kinuski on sen verran makeeta. :p

Varmaan iltapäivällä johonkin aikaa olis valmista, kotona oon yhen jälkeen. :)
Varmasti vie makeannälän, kinuski on sen verran makeeta. :p
Mutta juuri tuollaiset arjen ihanat pienet jutut antaa potkua ja iloa pitkäksikin aikaa, jos vaikkakin se hetki olisi ohikiitävän oloinen :)

Ihanaa tiistain tulevaa herkkuhetkeä siis teille kummallekin :)!

• Tykkää
Reactions: Kais ja BootyPeppi
Mutta juuri tuollaiset arjen ihanat pienet jutut antaa potkua ja iloa pitkäksikin aikaa, jos vaikkakin se hetki olisi ohikiitävän oloinen :)

Ihanaa tiistain tulevaa herkkuhetkeä siis teille kummallekin :)!
Kiitos FeezeCat, niihä se on, arjen pieniä iloa ja herkkuhetkiä, ne on ihan parhaita =)
Ihanaa keväänalkua :kiss:

Mie tein sitten jo tänään tuota banefeetorttua :D
Vapaapäivä niin ehti hyvin tehä.
Käytin omarkarkkeja ja kuohukermaa toffeekastikkeen tekoon, aika löysäksi jäi, saa nähdä jähmettyykö vähän illan mittaan.

Hyvää oli ja makiaa. :p

Kiitos vinkeistä :)
Nyt on näköjään vähän paksumpaa toi omar-kermakastike.
Ei voi kyllä kerralla montaa palasta syödä, tuli Kyl ni hyvää, että mieskin söi pari palaa.

Varmasti tulee tehtyä uudestaankin, Nam :)
Pittää ehtiä lisää tälläisiä ihania ja helppoja herkkuja.

Saako ehdottaa vilkaisemaan uutta ruokakuvaketjua. Siellä on ohjeita aika paljonkin.
Saa :), kiitti - pitääkin mennä kurkkaamaan ja kattelemaan, kun tuntuu että tässä arjessansa sitä vain kaavoihin kangistuneena toistelee ainaisia ohjeitaan, kiva saada uusia vinkkejä ja idiksiä joita hiljaksiin ja huomaamatta muilutella vaihtoehdoiksi.

• Tykkää
Reactions: Kais
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi

Yhteistyössä