H
halloo
Vieras
tuoteselosteessa lukee: tuorejuusto, eikä maidossa ole mainintaa, että olisi pastöroitu. uskaltaako sitä siis syödä raskaana?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaupasta ostettua uskaltaisin syödä, mutta en välttämättä "itse"tehtyä. Eli ternimaidosta suoraan tehtyä.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Onhan se paistettu, eli voi syödä, vaikka olisikin pastöroimattomasta maidosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaupasta ostettua uskaltaisin syödä, mutta en välttämättä "itse"tehtyä. Eli ternimaidosta suoraan tehtyä.
Ja mikä ettei? Leipäjuustohan paistetaan. Kyl siinä pöpöt kuolee. Eihän pastörointikaan ole muuta kuin kuumennus.
Alkuperäinen kirjoittaja hei älä vaan syö:Älä kuule syö, koko raskausajan pitää elää kaurapuurolla :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaupasta ostettua uskaltaisin syödä, mutta en välttämättä "itse"tehtyä. Eli ternimaidosta suoraan tehtyä.
Ja mikä ettei? Leipäjuustohan paistetaan. Kyl siinä pöpöt kuolee. Eihän pastörointikaan ole muuta kuin kuumennus.
Ei kuumenneta kovin kuumaksi.